fallback
Коментари ( 72 )
Напиши коментар
-
#32
КУРСА на Чешката крона към Българския лев за дата 25,1,2013 е:ЗА 100 CZK = 7.63847 BGNШкода потвърдила ценоразпис, новата Октавия ще струва от 334900.Шкода ауто в понеделник (7,1,2013) потвърдила цените на третатагенерация на новата октавия. Основата започва на сума 334900 крониза версията с мотор 1,2 TSI (63kW) и основно оборудване Active.Новата октавия можете да получите в 3 нива на оборудване- Active,Ambition, Elegance. Най-евтината ще бъде версията 1,2TSI (63kW) Active за 334900 крони.Най-привлекателната версия задвижвана от турбодизел излиза за 424900 крони. Интересуващите се от по-силни мотори ще трябва да си доплащат за весия Ambition. В случая на най-силния бензинов мотор (до идването на Октавия RS) за мотор 1,8 TSI (132kW) Младоболеславците искат 505900 крони. Най- силният турбодизел 2,0 TDI с мощност 110 kW отива на цена 539900 крони. Най-скъпия дизелов двулитров 2,0 TDI/110kW AP в изработка Elegance идва на 539900 крони. Основното обурудване Active съдържа ESP еърбег за водача и пътника до него (с деактивация), странични еърбеги отпред, еърбеги за колената на водача или 15 инчови железни джанти. По-нататък не липсва центално заключване или електрическо управление на предните стъкла. Доплащането е необходимо за климатик (за първите 1000 клиенти е подарък- в съответния пакет струва 10000 крони), задна чистачка(2700 крони) или бордови компютър (3500 крони на основата на MFA).Боята металик струва от 13200 крони. И по-нататък не МИ СЕ ПРЕВЕЖДА защото става страшно!!!
-
#31
СССССУПЕЕЕЕЕР КОЛА ЗА ССССССУПЕЕЕЕЕР ХОРА!
-
#30
По-принцип нямах негативно мнение за VW но като гледам как правят еднакви коли ми напомням много на американските ***, които изкарват много марки от един калъп. Всеки който е карал такива коли знае какви са ***. Явно VW е поел по този път и съжалявам феновете им, защото ще им е трудно да си фен на една марка като има още 5 марки с абсолютно същите коли.
-
#29
Бих предпочел Дачия,пред това ВАГинално недоразумение.И цената им е по-добра и качеството по-добро и поддръжката по-евтина.За качеството на двигателите,четете:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18595-pylnata-klasaciia-za-nadejdnostta-na-dvigatelite/ваг СА ПЪЛНО НЕДОРАЗУМЕНИЕ.Иначе преди да станат част от ВАГ много уваавах Шкода.Моделите 105 и 120 л са ми познати и знам,че бяха доста добри за времето си.Има и друго,преди няколко год.много таксиджии караха Шкода,а сега не.Защо ли?
-
#28
Спомням си, като излезе последното поколение на ПАСАТ, опааа СУПЕРБ исках да напиша. Пак имаше такава статия с много хвалби и БЕЗ цени. Тогава изпрасках цените на въпросната кола в Чехия, заедно с глокса на кроната и линка от където съм ги взел. Коментара ИЗЧЕЗНА, а пък аз получих BAN по IP за 4 дни за всички сайтове на INVESTOR.BG. После цените за Бг излязоха минимално с 9% по- високи. Така, че радвайте се или пък плюйте, по нещо, което НЕ знаете колко струва!
-
#27
Като прочетеш съседната статия за надеждността на двигателите, VW Group са на дъното, как да дадеш пари за такова менте!
-
#26
VW бяха май първите с автоматично паркиране.Само дето им трябваше място като на обирджии пред банка,по американски. Сега, с по една педя отпред и отзад...дори геометрично ми се струва невъзможно, та даже и под компютърен контрол.
-
#25
Предния ми пост и придобитите минусчета само показвт колко е прав. А дали аВто"медиа" ще си кажат колко 2000лв са взели за статийката ;)
-
#24
Като дизайн, поне на мен нищо ново.Като инжинерна идея на окачване, двигател и трансмися, поне за сега не откривам. Ако колата предлага 300 000 км, които да се минат безпроблемно, само с базова подръжка, би било нещо.Цената на Шкода за Българиа, до момента, беше скандално висока за класа и качеството. Обслужването в официалния представител и цените на извънгаранционното подържане е също не по-мако скандално. И е сигурно една от причините, които би ме отказало от марката.
-
#23
Обаче яко минуси се раздават на хора, които не харесват автомобила, представен в тази платена статия :)
41 - 50 от 72
първа < 2 3 4 5 6 7 8 > последна