fallback

Марката Infiniti била пред закриване

Примерът на Audi спасил компанията от затваряне

Само преди няколко години марката Infiniti е била пред закриване. Причината е, че шефът на Renault-Nissan Карлос Госн не виждал в нея способност да продава достатъчно автомобили и да възвръща вложените в нея средства.Йохан де Нийсен е човекът, който трябва да утвърди infiniti сред лидерите в премиум-сегмента. Снимка: InfinitiТова съобщи пред изданието Ward’s Auto вицепрезидентът на Nissan Анди Палмър. Според него в алианса са обръщали прекалено малко внимание на моделната гама на Infiniti и нейно обновяване, и това е карало хората да я сравняват с Nissan. Което се е отразило негативно върху нейните продажби.„В подобна ситуация попадат и други премиум-марки, които принадлежат на голям концерн – обяснавя Палмър. – Само една от тях – Audi, успя да съхрани собствената си идентичност и да не се асоциира с Volkswagen. Затова и взехме пример от тях, за да съхраним Infiniti.”Първата крачка е назначаването за президент на Infiniti на бившия шеф на Audi за Северна Америка – Йохан де Нийсен. Под негово ръководство германската компания достига продажби от 100 000 коли годишно. Подобна задача му е поставена и от ръководството на Renault-Nissan.За Де Нийсен обаче по-важни са не рекордните продажби, а утвърждаването на Infiniti сред лидерите в премиум-сегмента. За целта компанията готви пускането на 4 напълно нови модела, като един от тях вече бе представен на изложението в Детройт – седанът Q50.

Тагове: renault-nissan
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    МН СЕ РАДВАТЕ Е ВАГ -ТРОШЛЯЦИ!
  • #22
    VAG ( преди 11 години )
    AUDI forever!!!!!!!! Mrete ot qd:- D
  • #21
    до първия анонимен ( преди 11 години )
    много ясно, че всички жълтури ще дават ауди за пример- не е лесно да продаваш надценени немски *** в големи количества, а в статията основно се говори за маркетинг, не за качество на продукцията
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз не съм Дошо,а съм Гошо и ш.бам ВАГиналчета много лошо.То така им харесва де.Всички фенове на немски каски сте ана.но податливи...
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Евалата Доше, страшен си! Разкри им конспирацията на германците хахахаха, жив и здрав. Това, че си безделник не работиш, не учиш те прави перфекния конспиратор, само как ги засичаш мани, мани.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    По-добре "японско тамагочи",отколкото немски *** произведен в Китай.Тази "новина"май е поредната немска манипулация съчинена от пропагандната им машина.В никоя авторитетна автомобилна медия е няма тази "новина".
  • #17
    IT ( преди 11 години )
    Ами как няма да е пред фалит като автомобилите на тази марка на нищо не приличат :))) Определно господин Нийсен ще има доста работа :) и според мен преди да зпочне с обновяване на моделната гама задължително трябва да изхвърли бездарните японски дизайнери на тамагочита :))) И да наеме кадърен екип от европа които да създадат едно ново престижно и изискано лице на марката което да я асоциира с премиум сигмента, като рпибавим и един добър маркетинг на всичко това това умряло японско тамоагочи може и да стане премиум автомобил :) Успех Нийсен пред тази почити невъзможна задача хаха :)))
  • #16
    Карач ( преди 11 години )
    Мдаа, без германско ноу-хау в премиум сегмента всички са за никъде.
  • #15
    Абсолюше анонимише ( преди 11 години )
    Във Уикипедиа пише тъкмо обратното за историята на Ауди-че тя е просто "осиновеното" дете на ФВ, което със себе си нищо не е донесло на фирмата-майка. А същото тоза инфо е качена там от самата ФВ!
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мноооооооого свляния тук,миришеееее на мършааааааа,спрете бе прости пръдливи немски ***,в чувала сте кавали никой не ви ебаваааааааа.
fallback
Последни