fallback

Шампионат по сервизни акции 2012

Вижте кои са компаниите с най-много сервизни акции през годината

И изминалата 2012 година не се размина без сервизни акции, които се организират, за да бъдат отстранени заводски дефекти в автомобилите, открити след продажбата им на клиенти. Нещо повече, годината поставя своеобразен рекорд с 16.2 млн. автомобила, сочи информацията на Националната агенция за движение по пътищата на САЩ (NHTSA). Това е с 4.5% повече от 2011 година, когато в сервизите за принудителен ремонт бяха прибрани 15.5 млн. возила. Резултатите касаят пазара в САЩ и засягат леки автомобили, мотоциклети и пикапи. Любопитен факт е, че 13.5 млн. от всички 16.2 млн. засегнати возила през 2012 година са произведени от 7-те най-големи автомобили компании в света. Първенец по брой сервизни акции е Ford. Американската компания е организирала 24 различни такива акции, които засягат общо 1.4 милиона возила. Най-голям брой превозни средства пък е прибрала Toyota, която оглавява тази класация за трета поредна година. Японците са привикали в сервизите за проверка и евентуален ремонт цели 5.3 млн. коли. Първите осем в шампионата по сервизни акции за 2012 година вижте на таблицата долу

Тагове:
fallback
  • #103
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защото не си признават,и просперират в Китай, на другите места вече ги знаят що за стока са!
  • #102
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нали ВАг са ***/Що ги нема а? Разбирачите?
  • #101
    Топ 8 ( преди 11 години )
    Топ 8 на ***!Факт!!!
  • #100
    Werter ( преди 11 години )
    http://i45.servimg.com/u/f45/16/55/15/69/sans_t11.png
  • #99
    Werter ( преди 11 години )
    Вземи си новото R5, с нова кола няма да сбъркаш, остави тука всички разбирачи дето величаят 15+ годишни колиhttp://i45.servimg.com/u/f45/16/55/15/69/sans_t11.png
  • #98
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колкото по-надеждна , толкова повече сервизни акции ( чуплива )...браво тото..опитай да говориш на глас..преди да пишеш..
  • #97
    ToTo ( преди 11 години )
    И какъв е извода? Колкото по-надеждна марка, толкова повече сервизни акции. Логично, грижата за клиента и стремежа към съвършенство са фундаментални категории.
  • #96
    Анонимен ( преди 11 години )
    И ко ся ,ко да си взема? Вии сичко оплюхте
  • #95
    kotaraka ( преди 11 години )
    Ей дечица,ако ва набарам....-Вие часове,нямате ли?Марш бързо в клас!
  • #94
    jok ( преди 11 години )
    Да, статията доказва кои са отговорните и кои безотговорните. Особено като погледнеш техническите прегледи и Ауто-Билд.
fallback
Последни