fallback
Коментари ( 15 )
Напиши коментар
-
#15
Къде цените на хюндай са по-високи от тези на ФВ? В Китайския продали 700000 бр. от модела Verna, който е толкова евтин и смотан, че в Европа не знам дали изобщо се предлага но в китай струва 9000$. Елантра е другия най-продаван модел на хюндай като главно продажбите са в САЩ и Корея, в корея е под името Avante та цената му там е 16900"$ като в базата влизат навигация двигател 148к.с., камера за обратно виждане... ФВ с такава мощност и екстри е с двойна цена Другия продаван модел е Ацент 14000$
-
#14
Само да кажа,че шкода е супер кола за парите си.
-
#13
Чудно, как не са преместили още производството от Чехия някъде в Африка, както това става с Дачия. Обаче ми се струва друго. Фолксваген ще изпадне в страшна криза, за която говорят и Хюндай в съседната статия. Иначе да. Шкодовката става и определено бих я предпочел пред който и да е Хюндай.
-
#12
Октавията е много добър и здрав автомобил. Имам октавия от 8 години и досега единственото нещо, което съм сменил по колата е оригиналният акумулатор - преди три дни. Новата октавия обаче е пораснала значително и като че ли повече се доближава до супърб. Не само по габарити, но най-вероятно и като цена. Не искам да бъда лош пророк, но според мен продажбите на новата октавия няма да оправдаят очакванията.
-
#11
През юли пък ще стартира производството на модела и в завода на руската компания ГАЗ в Нижни Нoвгород ----------------- Точно за там си е. Тази кола можеше да бъде наречена нов модел,ако я бяха представили 95-та година, сега 2013 година това дизайнерско ретро недоразумение,на което са способни само скучните германски дизайнери, няма шанс да впечатли с нищо ново или интересно като дизайн,подобно на Пасат,Джета,Голд или Туарег-Кади и другите безлични немски колички.
-
#10
Дошо за пореден път показва тесни знания:) Този път питал баща си колко бакшиша са с октавии... Голяма работа, че октавията е скъпичка за такси в българия.
-
#9
В Бургас има останали не повече от три Октави таксита, всичко се амортизира стряскащо бързо.То и Фабии не останаха.И не си разбрал, мотора не бил на 700 000 км., а на 70 000 км., което за Шкода си е рекорд.
-
#8
Това е най-евтиното от VW, не може да чакате чуди.Те вагените са средняшка работа, а камо ли шкодите-лоша шумоизолация, некомфортно окачване, лоши уплътнения на вратите (АутоБилд,тест на Рапид), падащ лак на покритието (Октавия, Фабия), евтини материали в салона, .... и т.н и т.н.
-
#7
В Бургас бакшишите не могат да я изхвалят октавията. Даже имало някаква октавия от Стил такси която била на 700 000км. и двигателя не е пипан, без основен ремонт нищо. Даже май беше номер с работен номер 124.
-
#6
Дано тази Октавия е по-сполучлива от предната, която бакщищите наричаха "Оставия я".Тяхната преценка е много точна.
1 - 10 от 15
първа < 1 2 > последна