fallback

BYD започва производство в България

Ще правим електрически автобуси и коли в Брезник

BYD F1 има славата на най-евтината кола на света. Снимка: BYD Китайската автомобилостроителна компания BYD (Build Your Dreams) е подписала споразумение с групата Булминерал за изграждането в Брезник на завод за сглобяване на електрически автобуси и коли, пише БТА, като се позовава на съобщение на агенция Синхуа, цитирана от АФП. Смесеното дружество, в което половината от капитала държи китайската компания, специализирана в производството на електрически коли и акумулатори за тях, а другата - българската група от енергийния сектор, ще произвежда 40 - 60 електрически автобуса дневно, според президента и главен изпълнителен директор на Булминерал Александър Усачев, цитиран от китайската правителствена агенция. Мощността на завода за електрическите коли ще бъде определена след три месеца, допълва Усачев, цитиран от Синхуа. Стойността на инвестицията не се уточнява, отбелязва АФП. BYD F3 Su Rui - автомобил, който може да се управлява с дистанционо. Снимка: BYD BYD се котира на Хонконгската фондова борса и акционер в нея е американският милиардер Уорън Бъфет. В родината си компанията има съвместно производство с Daimler. Двата автомобилостроителя имат обща марка коли - Denzа, която е съсредоточена в конструирането на електромобили. Първият й модел се изгражда на базата на стария Mercedes-Benz B-class и ще предлага около 300 км. автономен пробег. BYD е вторият китайски автомобилостроител, навлязъл в България, след Great Wall Motor, който през февруари откри официално първия си завод за сглобяване на китайски коли в Европа, в Баховица, край Ловеч. Китай е най-големият пазар за автомобили в света, където обаче 70 на сто от марките са чуждестранни, припомня Франс прес. Очаквайте още подробности eBUS-12 - Изцяло електрически автобус на BYD. Снимка: BYD Кратка история на марката BYD вижте ТУК

Тагове: BYD
fallback
  • #42
    Илиянски ( преди 11 години )
    Ето още малко интересна информация за завода и за самите автобуси..."без да се споменават заплати"http://industryinfo.bg/statiadetails.aspx?id=3860
  • #41
    Cenitell ( преди 11 години )
    Щом в САЩ правят корейски коли,в Германия-също, защо не и ние да правиме китайски? А те ще са и 50% български.
  • #40
    бъчо ( преди 11 години )
    И между другото, почнал съм със заплата от 72000 лева. Толкова бе минималната на времето, което се равняваше на 72 сегашни лева. Работил съм за минималната и почти минимална заплата доста време и не мога да приемя, че някой отново иска да се подиграва с нас, българите, давайки някакви мижави 400-500 лева при много вредно производство! След като си нямаш понятие от работата, просто не се изказвай неподготвен. Чопли си в носа, ако искаш първо пробвай в г*за.
  • #39
    бъчо ( преди 11 години )
    Пич, аз за 600 лева съм работил преди 10 години. Не са ми интересни отдавна.
  • #38
    123 ( преди 11 години )
    КАЖЕТЕ , ЗПЛАТАТА Е 1500ЛВ. , обаче за нея се изисква , това , това и това. Отговаряш ли на тези изсеквания , взимаш пари , не отговаряш ли , гориш ! тогава много хора ще се приведат в крак с времето и ще работят по-добре , за да не загубят възможността да изкарват съответната сума. Този метода на работа не е измислен от вчера и работи във всички нормални икономики по света!
  • #37
    123 ( преди 11 години )
    Преди време имаше един лаф , определящ ситуацията в плановата икономика(комунизъмът*) "те ни лъжат ,че ни плащат , ние ги лъжем ,че работим" . Така че за 600лв, толкова... дайте пари и поставете условия, так се прави стимул. А не да даваш хиляди изисквания и накрая... Ами 600 лв , защото е криза!
  • #36
    Fenix ( преди 11 години )
    Каквото и производство да се открие в БГ пак е по-добре от откриването на пореден мол. Само си мисля докъде ни докараха - световните икономики си изнасят производствата в Китай заради евтината работна ръка, а китайците изнасят техните в БГ. Ако са верни тия 600 лв в Ловеч това е пълна подигравка толкова взима една секретарка в София ;(
  • #35
    Obrut ( преди 11 години )
    Що се отнася до завода в Ловеч - да, все още не произвеждат, колите идват с кораб в Бургас, оттам се возят до завода, където се доокомплектоват и се водят "произведени в България"! Има даже специален човек, който на пристанището оглежда автомобилите и на тези, на които се е появила ръжда, напръсква с антикорозионна течност... Някой ден може и да произвеждат, но в момента - НЕ!
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    Айдеее,още не сме почнали и някой взеха и заплатите да определят.Типично по български.Ето за това няма инвеститори у нас,защото си мислим,че трябва много пари да ни дават,а ние нищо да не бачкаме.Има един показател производителност на труда.У нас по този показател сме извънъредно зле.Производителността на труда ни е десетки пъти по-ниска от тази в Германия да речем.Е как да стане номера с високите заплати,като всеки гледа да отбие номера.Не става така.Първо работа,а после пари и претенции!
  • #33
    IT ( преди 11 години )
    Това е радостна новина и ако у нас се прозивеждта ел коли на приемливи цени,аз лично бих си купил такава нищо че е китаиска :) Ааа относно заплатите в българското производство....Мисля че 600 лева опредлено са подигравка !! според мен при едни такива уж сериозни инвестиции заплатата не трябва да бъде по малка от 1000 лева !поне толкова трябва да взимат работниците в такива заводи :)Аа и нека не се лъжем ниските заплати няма да доведът до някакъв подем в икономиката на страната не само това ако хората не са платежоспособни стоките и услугите които произвеждат родните производители стават непродаваеми на вътрешният пазар.... аа както знаем тези производства са насочени именно като пазари като нашия :) и така предприемачите губят тези загуби не им позволиават да ивестират в нови технологий за да са конглокентоспособни на външни пазараи,да не говорим че ниските заплати са демотивиращи и отблъскават специалистите и вредят на качеството, ааа порочният кръг се затваря и губим всички :)
fallback
Последни