fallback

Това е BMW M6 Gran Coupe

Появиха се първите официални снимки

Третият представител от семейството на "горещите шестици" е вече факт. BMW разпространи първите официални снимки и информация за M6 Gran Coupe, чиято премиера ще се състои след по-малко от месец на изложението за автомобили в Детройт. Автомобилът е дело на BMW M GmbH и представлява доработена версия на 6-Series Gran Coupe. Отличава се от стандартния модел с мощни спирачни механизми, отличителни джанти, разширени арки на калниците, допълнителни отвори за въздух, различни огледала за обратно виждане и по-агресивни брони и странични прагове. Спортните амбиции на колата се подчертават и от изработен от карбон, уникален покрив. Що се отнася до задвижващия агрегат и окачването, те са заети от другите две М-версии на 6-Series - M6 Coupe и M6 Convertible. Мощността се черпи от 4.4-литровия би-турбо V8 двигател, който доставя 560 к.с. и 680 Нм. Трансмисията е автоматична със 7 степени (M Double Clutch) и задвижва задните колела посредством активен М диференциал. Очаква се от 0 до 100 км/ч машината да ускорява за 4.5 секунди, като максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/час (305 км/час с опцията M Driver’s Package, която включва и обучение на водача за спортно шофиране). Автомобилът ще разполага и с двата индивидуално конфигурирани режима на управление, които видяхме най-напред при новото BMW M5. Те се активират с M Drive бутоните на волана и включват уникална гама от програмируеми параметри: чувствителност на педала на газта, настройки на M Servotronic, на програмата за превключване на предавките Drivelogic, на режима на DSC, на динамичния контрол на амортисьорите и на показанията на Head-Up-дисплея. Интериорът все още не е разкрит, но можем да очакваме луксозната атмосфера на 6-Series Gran Coupe да бъде допълнена с типичните М-елементи, сред които споменатият по-горе М-волан с двата M Drive бутона. BMW M6 Gran Coupe ще стъпи на пазара в средата на 2013 година. Световната премиера на модела ще се състои в Детройт през януари. Европейската ще бъде през март в Женева, а тази за Азия - през април в Шанхай.

fallback
  • #17
    kiki ( преди 13 години )
    абе, карам тойота, но бялото немога да кажа черно. хубава си е колата.
  • #16
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прилича на морж!
  • #15
    KKK ( преди 13 години )
    Арна е :P
  • #14
    Анонимен ( преди 13 години )
    КРАСОТА, ИСКАМ Я !! КОМБИТО НА ОНЯ КЕ*ЕФ АУДИ ВЪОБЩЕ НЯМА МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ ТОЧНО ТУК
  • #13
    до: GTE ( преди 13 години )
    И мен баварката повече ме кефи да е гледам, но да не ми е в гаража, а Тойотата може да не ме кефи толкова да е гледам на снимки, но поне мога да си я позволя и да не съжалявам нито за миг, че ми е в гаража.Имам чувството, че повечето тук са някакви воайори, които едва ли не изпадат в оргазъм пред разни снимки на коли, които могат само да ги гледат. Бъдете малко реалисти, слезте на земята и бъдете това, което сте!
  • #12
    GTE ( преди 13 години )
    За мен дизайна на БМВ е доста добър. Но тук всеки има събективно мнение.Като технология - за тази не зная, но за моделите значително по- достъпни за масовия купувач е достатъчно човек да се разрови в БМВ форума. Аз лично се бях запалил, но ми се поохлади доста ентусиазъма. Факт е че изощо не са "железни", както би трябвало да е за тези пари. Един малък пример - ПЕПЕРУДКИТЕ, а уж и инженерите им са от най-скъпо платените. И въпреки, че няма да си взема ме кафи повече от Тойота.
  • #11
    Анонимен ( преди 13 години )
    PP,Triforce ia ne se pravi na udaren.
  • #10
    PP ( преди 13 години )
    Do 1 ot 100te anonimni deto se podpiswat tuk:Tova, 4e na teb ne ti haresva kolata i 4e ne har4i 3 na 100 i nqma6 pari da si q kupi6, ne zna4i 4e kolata ne e hubava. Kakto i da e, qsno e, 4e toq sait ne go 4etat avtofenove...
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    От умрял писмо!
  • #8
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сега чакаме отговора на Тойота, да им покаже веднъж завинаги, че немците не могат да правят коли. :D
fallback
Последни