fallback

Citroen C6 отива в историята

Причината е ниски продажби – под 1500 бройки за последните 2 години

Тагове:
fallback
  • #12
    Семкаджия с претенци ( преди 11 години )
    Хубава кола, но за разбирачи с пари, а такива, които хем да разбират, хем да имат пари в реалния живот са малко, а ако по света сервизите са, като в БГ, то тогава е ясно защо за тази цена на марката, никой не ще да скача в казана - все пак трябва да има удоволствие от сервизирането на тази кола, а не само перипетии!:)
  • #11
    До Онзи ( преди 11 години )
    Пич, то номера не е само да си различен, а как си различен!Ако си грозен, ти, ще се различаваш, ама с грозотата си, което не е положително и не ти носи печалби!Гледах преди време един филм за шофьори на камиони в Пакистан.Хорицата мило и драго даваха, да направят фейслифт на камионите си, да ги направят по-различни!В резултат на фейслифта, свички камиони ставаха по-различни, но камионите ставаха по-грозниСложи двигател на една *** каруца и пак ще си различен, но как?!
  • #10
    Онзи ( преди 11 години )
    ц6 е авангардна кола за хора които са извън стандартното мислене и искат да са различни и които са доста малко на този свят :)концептът нумеро9 изглежда доста впечатляващо типично в ситроенски стил
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Съгласен съм с първият коментар.Наистина машината е грозничка,особено интериорът й.Просто е ужасно грозен.Ситроен са ми една от най-любимите марки, возят страхотно, не гният, икономични са, обаче едно време правеха страшно красиви коли, след които все път се обръщах, а сега са станали доста зле на външен вид, а и на качество!Само Ц5 ми допада от сегашните Ситроени!Дано се съживи марката и да върне старата си слава на красиви и елегантни автомобили!?
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да го спират ВЕДНАГА
  • #7
    бъчо ( преди 11 години )
    Не. И Ситроените и Пежата са си това, което бяха и преди. Очакванията обаче от пазара са по-големи, а при застаряваща Европа, това няма как да стане, още повече при стагнация. Нима в миналото са се продавали повече автомобили? Не, но и никой не е очаквал да продава! Сега всеки иска ръст на продажбите, ама откъде да дойде той, след като белите хора не раждат деца? То като гледам и българина не помага нищо. Само лае, колко качествена била старата му ***...
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    мисля че с новите си модели ще се върнат в играта а и доста силни реклами вървят за бюджетния им автомобил
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Цитроните не са това,което бяха едно време.Бавно,но сигурно марката потъва заедно с Пежо.Освен някаква партия да направят с друга фирма не виждам как по друг начин ще оцелеят.
  • #4
    Грешка! ( преди 11 години )
    Мисля,че и в историята няма да отиде, а още по-малко и да остане!
  • #3
    40te.razboinici ( преди 11 години )
    Цената му е доста висока,и всички подскачаха,а е все пак Citroen!Може и да заслужава цената си ,всеки е чувал,за каква поддръжка става въпрос!
fallback
Последни