fallback

Дивата страна на колите Лада

Реклама от 1980 година, предназначена за малките и големи екрани във Великобритания (Видео)

В днешно време, когато рекламите ни досаждат все повече и повече, ви предлагаме една, която вероятно ще изгледате с интерес. Това е телевизионна и кино реклама на моделната гама на Лада. Правена е през 1980 година и сравнява възможностите на руската кола с качествата на диви животни като носорог, лешояд, крокодил, газела и дори гепард. Режисьорите вероятно са искали да внушат, че Лада е здрава като носорог, оцелява като лешояд, повратлива е като гепард, а във водата е истински крокодил - т.е. не ръждясва. Рекламният слоган е: "Жилави коли. Добри цени".Още по темата - реклама на Лада Нива от ШвецияКак трябва да се кара Лада Нива

Тагове: lada
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опа, избързах.
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ало,Жигулите се появиха в началото на 70е, моята първа жигула,беше 1972год.Бъчи ,пак се изказваш неподготвен!
  • #24
    Jo ( преди 11 години )
    Колко ладички са потрошили за тая реклама не е истина :) :) :)
  • #23
    бъчо ( преди 11 години )
    Пардон, в началото на седемдесетте.
  • #22
    бъчо ( преди 11 години )
    И като имаш предвид, че Жигулките се появиха в началото на осемдесетте, смятай колко са изостанали германците с техните пръдни. Тогава имаха само един Мерцедес, а Ауди и БМВ бяха нещо почти неизвестно.
  • #21
    бъчо ( преди 11 години )
    OK, имаше доста неща. Като почнеш от Трабант и стигнеш до Шкода и Полски Фиат. Погледни обаче автомобилите от 1980 година. Какво виждаш? Голф 1, Кадет D ( точно през 1980 представяен), Pasat B1, за който сигурно не си и чувал...все глокници.
  • #20
    Ime ( преди 11 години )
    "А на Българският пазар ВАЗ бе символ за качество. Нямаше по-надеждни автомобили. Това е истината!"Щото нямаше почти нищо друго, да не се лъжем нали...
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Баща ми имаше тъй нар. Lada 1300, беше си чисто Жигули. Купи я с руски рубли и ходихме от Шумен да си я вземем. Ей каква емоция беше,каква радост, комшиите идват, гледат, черпни...За дългите години, през които я караше си спомням, че имаше проблем единствено с намирането на карета. Никога не ни е оставяла на път, не че е изминавала кой знае какви километри, но примерно сме ходили 87-*** г. до Атина и обратно и нямаше никакви оплаквания. На тая кола ми бяха и първите опити като шофьор...
  • #18
    123 ( преди 11 години )
    В първите години от производството си , тези коли си бяха в крак с времето! Относително надеждни и икономични за тогавашните условия. Все пак , да не забравяме ,че това си бяха продукти за масово потребление(много правилно сравнени с днешните форд и опел например) . така че, и тогава никой не очакваше чудеса от тях. Просто в съвременните условия ,такива автомобили имат място само на ретро парад .
  • #17
    бъчо ( преди 11 години )
    А що се отнася до Лада Нива, такова чудо дори и в момента имат малко автомобилни производители. Тая кола бе хвалена в западната преса дълги години след началото на производството и. А на Българският пазар ВАЗ бе символ за качество. Нямаше по-надеждни автомобили. Това е истината!
fallback
Последни