fallback

Най-надеждните и най-ненадеждните коли

TÜV разпространи статистиката за автомобилите на възраст до 3, до 5, до 7, до 9 и до 11 години

В Германия, всеки автомобил на възраст над три години преминава през техническите прегледи на организацията TÜV. Прегледите са предназначени за откриване на дефекти при автомобилите или проблеми с тяхната надеждност. Затова всяка година както автопроизводителите, така и евентуалните купувачи на коли втора ръка чакат с нетърпение резултатите от тези прегледи. Специалистите от TÜV съставят класация, в която излъчват най-надеждните и най-ненадеждните коли на пазара. Автомобилите са разделени в няколко категории според възрастта им -  до 3, до 5, до 7, до 9 и до 11 години. Тазгодишната статистика на TÜV, която се основава на 8,11 милиона извършени реални прегледа в периода между юли 2011 и юни 2012 година, отличава Toyota с най-много модели на челните места сред най-надеждните коли. Японската марка има 29 модела в топ 50 на най-надеждните автомобили в различните възрастови категории и цели 20 модела в топ 10. Легендата Porsche 911 продължава да е лидер при автомобилите до 7, до 9 и до 11 години. При возилата до 5 годишна възраст първенецът от миналата година VW Phaeton отстъпва позицията на Toyota Prius. Японското хибридно возило вече оглавява тази категория, но губи лидерската си позиция при колите на възраст между 2 и 3 годишна възраст, където е изместено от VW Polo. Класацията за най-ненадеждните коли е оглавена от Dacia Logan, Chrysler PT Cruiser и Fiat Bravo/Brava. Румънската кола показва най-незадоволителни резултати в категориите до 3 и до 5 години. При колите до 7 и до 9 години най-ненадежден е Chrysler PT Cruiser, а при тези до 11 годишна възраст - Fiat Bravo/Brava. Пълната статистика на TÜV за най-надеждните и най-ненадеждните коли вижте в таблиците долуСнимка: VW Най-надеждните коли на възраст 2-3 годиниНай-ненадеждните коли на възраст 2-3 годиниСнимка: ToyotaНай-надеждните коли на възраст 4-5 годиниНай-ненадеждните коли на възраст 4-5 годиниСнимка: Porsche Най-надеждните коли на възраст 6-7 годиниНай-ненадеждните коли на възраст 6-7 годиниСнимка: PorscheНай-надеждните коли на възраст 8-9 годиниНай-ненадеждните коли на възраст 8-9 годиниСнимка: PorscheНай-надеждните коли на възраст 10-11 годиниНай-ненадеждните коли на възраст 10-11 годиниМиналогодишната статистика на TÜV вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #42
    до жабата ( преди 12 години )
    ТЮФ-аджиите не отразяват цената на колата или частите, това е статистика за конкретен модел и година производство, колко процента от регистрираните в Германия дават дефект на спирачки, светлини , трансмисия и т.н. Цената и пробегът нямат значение. Порше си е относително здрава кола, но е на първо място заради малкия среден пробег.
  • #41
    анализатор ( преди 12 години )
    в Германия дачия е на последно място по качество както твърди таблицата, а в България- всички са доволни и сменят само изгорели крушки... изводът е, че Румънците пазят най-качествената си стока за България, а каквото остане се пласира на запад... отивам и аз да си взема една дачиика за коледа.
  • #40
    Тони Жабата ( преди 12 години )
    ами няма волво щото не плащат. сааб също няма. субару го има само в класациите за 100 годишни коли, които никой не чете в нормалните държави. а всеки знае, че тези 3те са най-здравите коли. Разбира се поршето също влиза в класацията, но то е малко скъпичко и не знам дали е редно да е заедно с форестъра да кажем, при положение, че разликата в цената е 3-4 пъти.
  • #39
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сменях на една позната гумата на Ситроен ц 5 .Страх ме беше да го вдигна на крика ,това е направено от ламарина за консерви а барабаните му са като за детска количка .Егати и тъпата кола .
  • #38
    Анонимен ( преди 12 години )
    каква е тази *** класация Аз съм с Волво ,взех го на 100 000 км и на 5 години за следващите 5 минах 150 000 км и съм платил за ремонт поради повреда само 200 евро и то ми изгоря копчето на светлините ,4-5 крушки / постоянно са включени и още някаква глупост /А в тъпата им класация няма нито едно Волво .
  • #37
    Зайо Байо ( преди 12 години )
    Закономерно присъствие на френски и италиански кочини в класацията...
  • #36
    нисан ( преди 12 години )
    Аз пък карам Нисан Алмера. Много яка кола. Ходовата й част е просто уникална. От всички коли, които съм карал до сега, само на Нисана не се разби. Имах предубеждение към "японците" преди, но сега е в тяхна полза.
  • #35
    до: 666 ( преди 12 години )
    Що не си караш старата кошница,ами с тръгнал да се занимаваш с нас бедните,дето сме се прекарали с Дачия!Ами остави ни да се мъчим!Аз по-долу написах,че на колата на жена ми лампа до сега не е сменяна за 35 000 км.Ти обаче май се опитваш да ме убедиш,че съм сменял така ли?Искаш ли да се хванем на бас да ти покажа сервизната книжка да видиш,че пише само маркуча на задната чистачка е сменен+консумативите.Нищо друго не е пипано по автомобила.Кажи от къде си!
  • #34
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хонда е няма,защото много им падна качеството.Започнаха всички коли да ги правят в Европа и това си казва думата.Едно време Сивиците и Акордите бяха страхотни,ама вече не са чак толкова.Единствено Хонда Джаз е доста добър.Има го при надеждните 8-9 годишни.На Хонда по принцип моторите са им чук и скоростните кутии.Всичко друго се разваля.Примерно на последните модели слагат такива калпави радиатори на охлаждането и климатика, че изкарват само няколко години и дават фира.Водни помпи и окачванесъщо
  • #33
    666 ( преди 12 години )
    тия с Дачиите с изгорелите крушки сте ми ясни... ех, не се научиха в Дачия да монтират здрави крушки ,та собствениците да не пипат нищо по Логана цял живот..
fallback
Последни