fallback

AWD става приоритет на Jaguar

Всички модели на британската марка ще предлагат задвижване към четирите колела

Всички бъдещи модели на Jaguar ще бъдат конструктивно подготвени да имат задвижване към четирите колела, заяви пред Аutocar глобалния бранд директор на луксозната британска марка Ейдриън Холмарк. В момента единствено моделите XF и XJ предлагат AWD система. Тези модели са проектирани със задно задвижване, но с пукането на пазара на новия 3.0-литров V6 двигател британците предложиха и задвижване към четирите колела. Холмарк уточни, че останалите настоящи модели и двигатели няма да получат подобни системи, тъй като това изисква сериозна преработка и сериозни разходи. Това означава, че за сега единствено бензиновия V6, с който се оборудват XF и XJ, ще предлага AWD задвижване. В бъдеще обаче цялата моделна гама на Jaguar ще бъде конструктивно подготвена за такова задвижване, за да отговори марката на засиленото търсене на мощни AWD коли в Европа, САЩ и Канада, допълни Холмарк.Снимка: Jaguar

Тагове:
fallback
  • #8
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    До по-по-долния разб.Благодаря ти за подробния коментар, много неща знаеш, все пак те съветвам да потърсиш материали по:Разлика в поведението на кола 4х4 при:а)бавно ппреминаване през завойб)бързо преминаване на завойДжокер:Ралийните коли,съзтезания на лед, колите за Дакар и за всякави пясъци пущинаци са 4х4Шосейните коли-за WTCC DTM формулите от 1-3000, амер. серии и др. бързи-само задно и предно
  • #7
    Не се коси ( преди 11 години )
    1-во, този /абсол.аноним./не е фен на Golf,а на Civic на старо. 2-ро-каквото и да си му написал, той е краен талибан и си знае неговото .3-то - заменярегламентите в определени сатезания с логоката, но това го прави винаги от незнание .
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези продължават да произвеждат скрап.
  • #5
    До долния "разб ( преди 11 години )
    Разгледай или прочети например за най-евтиния от изброените тук 4Х4 модели - GT-R.Хайде сега се понапъни и измисли кой от твоите задни "спортисти" с поне близка цена е ...малко по-близо времево до него на Нюрбургринг-Нордшлайфе !И тъй като явно не си чувал - това е една такава дълга писта с мноооого завои и завойчета, съчетана със скоростни прави. Т.е. място идеално за сравнение на спортна управляемост в което дори на сухо въпросния GT-R натрива носа на пъти по-скъпи задни "спортисти.Но ако случайно вземе та завали /а там вали често/ задните си стоят в боксовете и гледат как 4х4 моделите фучат по пистата. Та така с образованието ти м-р Абсолютише глуп.... разбираме те, че за теб БМВ Е36 е идеала за спортна кола по същият начин както гоуф 2-ка е идеала за кола на средностатистическия перничанин, НО все пак сме в 21-и век. Вече!
  • #4
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    До "Абсолютише неразбираше": Спортен дизайн + голяма мощност + 4х4 + върхово ускорение НЕ Е РАВНО на истински спортен автомобил.Прочети и като си готов-ще ти подскажа кое още да понаучиш :)
  • #3
    Jaguar ( преди 11 години )
    Vielen Danken,Audi!
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    По твоята логика Lamborghini не са нито спортни нито състезателни коли...а да не забравя и въздесъщият "семеен автомобил" Veyron ;)
  • #1
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    За тежка снобска лимузина на Ягуар 4х4 би подобрило сцеплението на хлъзгаво, за успокоение на собствениците.А спортните и съзтезателните коли (с изкл. на някои класове в WRC и IRC)са си със задно предаване.
fallback
Последни