fallback

Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo

Първият нов модел ще бъде седанът Giulia

Какво ще предложи Alfa Romeo на своите клиенти през следващите няколко години и какво е бъдещето на италианската марка? На тези въпроси трябваше да отговори президентът на FIAT Сержио Маркионе, който е и изпълнителен директор на концерна Chrysler.Пред журналисти топ-мениджърът заяви, че в момента компанията продължава разработката на седана Giulia, който ще се продава в цял свят, но ще се произвежда само в Италия. Този модел ще получи модернизирана платформа на хечбека Giulietta, като ще се предлага във версии с предно предаване и задвижване на четирите колела. Двигателите ще бъдат с обем между 1.6 и 3.0 литра, като ще има и версия с 6-цилиндров двигател Pentastar, поставян на някои модели на Chrysler.Маркионе отговори и на въпроса за евентуално пускане на нов флагман на Alfa Romeo със задно задвижване. Според шефа на FIAT, подобен модел на Alfa Romeo ще дели едно шаси с Maserati, като и двете машини ще се произвеждат в един завод – този в Торино.Освен това бизнесменът потвърди, че се готви пускането на кросовър Alfa Romeo, който ще се произвежда само в Италия. Маркионе обаче отрече, че на изложението в Детройт през януари компанията ще покаже серийна версия на купето 4C. Този модел ще излезе на по-късен етап и в по-малък обем на производство, заради ограниченията за производство на двигателя с обем 1.75 л, наложени от концерна FIAT с цел намаляване на разходите.

Тагове: alfa romeo giulia
fallback
  • #23
    груди ( преди 11 години )
    На външен вид и отвътре са много красиви Алфите, но само до там! То да имаш такава кола ти струва все едно да се визош навсякъде с такси - бая пари отиват. Айде няма нужда.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo. Alfa имат бъдеще?
  • #21
    Дебелия ( преди 11 години )
    Ще бъде доста тъпо, ако наистина фалират или свият гамата, защото ФИАТ разполгат с доста добри двигатели, технологии, потенциал към индустриален дизайн, но слабата организация и управление е голяма спънка. Не е номално да разполгаш с турбиниран двигател 1.4 Т-Джет и в същото време да продаваш вече остарелия 1.4 8v, пунто с барабанни задни спирачки и тн, и тн.
  • #20
    Дебелия ( преди 11 години )
    Това, което съсипа ***. автомобилостреоне е еврото. През 90те години слабата лирета правеше изгодна покупката на ит. автомобил навсякъде в Европа, дори при спорно качество. Прз 90те години ФИАТ беше No1 в Европа преа VAG. От 10 години ит. коли са скъпи заради евро-то, но отново с посредсвено качество. Една алфа гони цената на ауди, един ФИАТ е на цената на Опел/Фолксваген/Тойота и по-неизгоден от Хюндай/КИА. Или трябва да повишата каеството и опциите или ще паднат от високо.
  • #19
    123456 ( преди 11 години )
    Обещанията на Маркионе вече толкова сме ги слушали ,че са изгубили всякаква стойност.Колкото до итал. марки и модели, достатъчно е да се погледнат моделите само отпреди 20-тина години за да се види колко са повлиали на индустрията като цяло. Това което ги правеше по-привлекателни стана практика към днешна дата при всички производители. Повече екстри в серийното оборудване, приятни за окото форми, пъргави мотори. Да но те останаха там ,а другите се развиха и с имиджа на "здравите"отпреди печелят.
  • #18
    zzz ( преди 11 години )
    VIVA LA ALFA !!!
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    предната глупост на Маркионе бе обвинението , че германските производители че продавали евтино и разваляли бизнеса. немам думи за тоя ***.
  • #16
    EmpEroR ( преди 11 години )
    До Веселяка - Алфа продават само 2 модела. За Маркионе - той трябва да хвърля малко прах в очите от време на време за да поддържа огъня. Това е част от работата му. Лошото е, че все повече ми прилича на бг политик. За Алфа - който каже, че Алфа е от най-надежните-лъже. Който каже, че алфата е *** е проспал големия скок в качеството през последните 15 години. Ако продължават в този дух и все така създават уникален и неповторим дизайн(за разлика от Ланча) + малко маркетинг трябва да са номер1
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Diviner Ако считаш ,че НАЙ голямото италианско списание за коли Ал воланте ,пише глупости за това ,че боята на Алфа се бели като портокалова *** --ГРЕШИШ А и не ми пука кой кара Алфа в Германия ,там има над 1 500 000 италианци със нормални заплати а не с 1000 евро на месец като в Италия
  • #14
    Веселяк ( преди 11 години )
    Diviner, Giulietta е най-добрата в класа, съгласен съм, но Браво не е това, което аз очаквах. Затова и минах на Рено.159 е без коментар. Кромата за мен съшо е най-доброто в класа, но има само комби.Мито-то - за него не коментирам, макар да съм чел много добри отзиви. Пунтото си е ясно, много е добро. Пандата и тя. 500 вече е култ.Иначе Дебелия е прав - нямат разнообразие - Фиат стигат до класа на Браво и после само Крома Комби. Алфа ... 3 модела!?!?
fallback
Последни