След появата на спортния Лансер Evo VIII, японската фирма показа и варианта на спортен Колт с обозначението CZT. Външният вид на спортния Колт не се различава много от нормалното изпълнение.
Има спойлери, специални за модела лети джанти, както и специфичен перлен лак, които придават на автомобила наистина спортен и агресивен вид. CZT има и различен интериор, където основната промяна са седалките. Макар да имат спортен дизайн те са изключително комфортни и подкрепят тялото на шофьора максимално. А това се налага, защото твърдото спортно окачване е направило управлението на спортния Колт изпитание, особено когато това става по не съвсем добри пътища. За съжаление конструкторите са направили регулирането на волана само на височина, което за спортно изпълнение на автомобила сякаш не е достатъчно. Както при всеки спортен модел външният вид в крайна сметка не е толкова важен. Един автомобил е спортен в зависимост от това с какъв двигател е оборудван. Тук Малкият самурай не може да се оплаква, макар обемът на мотора да не е впечатляващ - само литър и половина. Той обаче дава мощност от 110 кW /150 к.с./ при 6000 оборота в минута. Това е напълно достатъчно, за да направи от Мицубишито с три врати спортен боец. Ускорението от 0 до 100 км/час е за 8 сек., като от преките конкуренти по-добър показател дава само Пежо 206 RC - 7.4 секунди, но с агрегат от 130 кW. Форд Фиеста, оборудван с двигател със същата мощност от 110 к.W спринтира от 0 до 100 км/час за 8.4 секунди. При тези данни на мотора малко изненадващи са ниските показатели за разход на гориво, които дава производителят, като комбинирания разход е дори под 7л/100 км. За сравнение при Пежо 206 RC комбинираният разход е 8.6л., а при Форд ST 7.4л. Максималната скорост на Митсубиши Колт CZT е 210 км/час.