fallback

Дизел с два цилиндъра пуска догодина Volkswagen

Ще го слагат на Up!, Taigun и XL1

Шефът по развойната дейност на VW Улрих Хакенберг заяви, че компанията е готова с дизелов двигател с два цилиндъра, който ще стъпи на пазара през следващата година. Моторът ще дебютира на компактния модела Up!, за да конкурира на пазара Fiat Panda TwinAir. Той представлява модифицирана версия на двигателя, който използва свръхикономичния XL1, чиято премиера ще се състои също през 2013 година. Не се съобщават нито динамичните характеристики на мотора, нито техническите такива. Хакенберг обаче заяви, че този двигател е предвиден за новата платформа за компактни коли на групата. На нея ще бъде качен представеният преди дни Volkswagen Taigun, който също ще получи двуцилиндровия агрегат. Трицилиндровите двигатели, които в момента се предлагат за модела Up!, са предвидени да бъдат използвани с новата платформа MQB, допълни Хакенберг, уточнявайки, че новото поколение на Golf ще получи и двигател с три цилиндъра.

fallback
  • #23
    ST ( преди 11 години )
    От VW съобщават че от по догодина същия модел ще е на платформата на колело......за да бъдат по напред от Индия с единия цилиндър...
  • #22
    Бай Симо ( преди 11 години )
    Е , те така не се бях смял отдавна, абе - имаме умни и духовити личности сред нас - няма спор, ако бяхме по-задружни и работливи - щяха да ни дишат праха , ама нейсе....
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Т.е. - очаквайте VW Indy - powered by двукрак индиец :PP.S. Ще има и една торбичка с къри и люти чушки - за Turbo Boost ;)
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щом идеята е да се постига нисък разход - то в Индия и рикши има ;)
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    В Индия се произвеждаше ,ЕДНОЦИЛИНДРОВ Дизелов мотоциклет, щом идеята е да се постига нисък разход на гориво, ще има и жертви.Въпроса е колко ще е голяма жертвата, и да ли си, струва.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    E , И ???
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    TwinAir е бензин, а този е дизел. Интересно ми е как ще се справят с вибрациие на тоя двуцилиндров дизел.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха. Немската инженерна мисъл пак изостава с матреяла. Фиат TwinAir е пуснат на пазара в модела 500 още през 2010, а ВАГЕН пускат такъв три години по-късно с неясни характеристики. Ами да бяха взели двигатели от Фиат, че да не изостават толкоз.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето ги ВАГенчетата как хубаво си пушат,дори по-зле и от Варбург/Трабант:
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    И не забравяйте,че при ФВ турбото е консуматив:
fallback
Последни