fallback

BMW M5 VS Tesla Model S

Кой от двата модела ускорява по-бързо (Видео)

Кой е по-бърз - бензиновия високооборотен звяр BMW M5 (F10) или напълно електрическия седан Tesla Model S.На този въпрос отговори изданието Automobile, което противопостави двете коли на специално подготвена писта.Както знаете, BMW M5 (F10) разчита на бензинов V8 двигател, доставящ 560 к.с. при 6 000 – 7 000 об./мин и 680 Нм при 1 500 – 5 750 об./мин.Електрическата Tesla Model S има по-малка мощност и нисък въртящ момент - 422 к.с. и 600 Нм, но те са налични още при 0 об/мин.Що се отнася до размерите на двете коли, то BMW M5 е малко по-голям. Въпреки това обаче немския спортен седан има по-ниско тегло - 1990 килограма, за сметка на 2105 килограма при оборудвания с литиево-йонни батерии електромобил. Цените са почти аналогични - $106 695 при BMW M5 и $102 270 при Model S.Дали електрическите коли са само екологични или могат да мерят динамиката си с най-изявените бензинови спортни возила вижте във видеото долу.

Тагове: vs tesla model s bmw m5
fallback
  • #10
    Triforce ( преди 11 години )
    Като цяло - Теслата е по-добра. Вярно - липсва страстта на БМВ, липсва звукът на мотора - много неща липсват. Но има много неща, които са по-хубави! За това е безсмислено да спорите, защото рано или късно всички автомобили ще са електрически, а само най-спортните марки ще си оставят по някой модел за кеф! Защото кефа цена няма! Милионера ще си вземе Ферари с бензинов мотор, ако ще и 20 електромобила да има в гража! Това си е живата истина - рентабилност ли искаш или кеф!
  • #9
    porscheto ( преди 11 години )
    Normalno imash palniq vartq6t moment o6te ot starta no kakvoto i da si govorim si e tashak drugo si e da ti reve ne6to golqmo pod kapaka horata s benzin v kravta 6te me razberat.
  • #8
    petar ( преди 11 години )
    Ето какво представлява една TESLA !Гледайте - Сега разбирате ли колко добре се представи М5цата.Друга тема е ако беше тръгнал и както трябва, най вероятно е без Launch Control защото си личи как изостанала още със старта. Недей говорете глупости само. С коренно различна концепция са двата автомобила!
  • #7
    ГТИ ( преди 11 години )
    Тая баварска бангия и аз мога да я скъсам с моя гоуфу гти тунинг
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    М5 тръгна по-късно иначе разликата щеше да е в сантиметри на финала, след 160 бавареца ще го къса. Иначе предвид по-високото тегло и по-ниската мощност теслата се представи много достойно все пак ел. двигателите са с много по-добри характеристики от бензини/дизели.
  • #5
    Spyker ( преди 11 години )
    ХИБРИТЕ НЯМАТ БЪДЕЩЕ нито Priusi нито Plug-in това е бъдещето на автомобилите. А догодина Tesla ще пусне и 3 ти модел. Тук няма скоростни кутии и глупости няма никакъв шум. Ако имах възможност бих си я купил веднага само дето списака за чакане е много дълъл. От предвидени 5000 на година сега правят завод за 20 000 понеже ги заляха с поръчки.
  • #4
    Разликата е, ( преди 11 години )
    'е при тези регими пробега на Тесла ще е около 15- п. по-малко от този на БМВ.
  • #3
    Spyker ( преди 11 години )
    Тесла С е най-невероятната кола кола която съм виждал. Влезте с сайте и прочетете малко за сея батериите всъщност са целия под на колата което смъква центъра не тежестта. Има 2 багажника 7 местна е двигателят е на задния мост и е може би с големината на скоростна кутия а е над 400кс в performance изпълнение. Най-големия акумолатор е 85Kw и стига за 460км като не страда от "памет". А тука постоянно някакви разбирачи промотират разни селски хибриди които и 50км не могат да изкарат ОСЪЗНАЙТЕ СЕ.
  • #2
    iliev555 ( преди 11 години )
    нямя нищо учудващо това е електрически автомобил при него всичко започва от 0 оборота , такива са законите на физиката
  • #1
    мпауър ( преди 11 години )
    А стига бе!
fallback
Последни