fallback

Mercedes и Renault-Nissan готвят модели за Източна Европа

Daimler се надява да намали изоставеното си BMW и Audi

Концернът Daimler заедно със своя нов партньор - алианса Renault-Nissan, работят върху създаването на нови модели, който ще се произвеждат в Източна Европа и ще бъдат насочени предимно към пазарите в тази част на континента.Според вестник Financial Times, който се позовава на свои източници в концерна, началото на производството на подобни модели е планирано за 2016 г. Два от възможните варианти са компактен всъдеход Mercedes-Benz и автомобил от марката Infiniti.Към този момент Mercedes-Benz произвежда в своя завод в Унгалия автомобили от модела B-class, а предстои и пускането на компактното купе CLA. Infiniti също планира производството на компактен автомобил, който ще бъде на платформата на Mercedes-Benz и вече подписа договор за сътрудничество с компанията Magna Steyr. Този модел ще получи платформата MFA на Mercedes-Benz (на нея се правят A и B-class) и трябва да се появи през 2014 г.Основната идея на Daimler е по този начин да помогне на Mercedes-Benz да увеличи производството на по-достъпни за клиентите автомобили и да успее да съкрати изоставането от основните си конкуренти BMW и Audi по приходи от един автомобил. Последното изследване показа, че BMW печели средно по 4325 евро от всеки продаден автомобили. При Audi този показател е 4242 евро, докато при  Daimler – 3621 евро.

Тагове: daimler renault-nissan
fallback
  • #6
    b.b. ( преди 11 години )
    Ама какви са скици и двамата! Виж те ги какви са образи! Ако не знаеш кои са, как може да предположиш какви милтимилиардни корпорации управляват!?
  • #5
    дълновидко ( преди 11 години )
    Правилно са се ориентирали от Даймлер.Не ги мислете за балъци ,защото все още произвеждат най-добрите коли.Рено-Нисан са производитела най-напред в елекромобилите а до 20г. 50% от колите ще са на ток.просто са рещили да използват преднината която имат.
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Развойния център на Мерцедес се насочва към разработване на емблеми и лепила,за да може да ги лепи по Рена и Нисани ,а защо не и по Dacia ,на пример в най-скара време на някой Durster ще му лепнат мерник!
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    което само показва че Мерседес влага по ккачествени и скъпи части и материали в колите си.
  • #2
    знаещ ( преди 11 години )
    Високомерието на немските автопроизводители започва да им играе лоша шега.Отдавна го бях предрекъл,че само със стара слава бизнес не се прави.Само заради някакво си име и надути цени да разчиташ да те купуват няма как да стане дълго време.Просто сега първи са Мерцедес,но ще ги последват лека-полека и другите,ако не променят високомерната си политика и лошо отношение към клиентите,които не само,че плащат прекалено висока цена,която предполага надежност,но после плащат от джоба си и ремонтите.
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде се намира държавата Унгалия? Питам неграмотниците от *** да ми кажат,че май съм забравил географията.Относно статията и политиката на МБ,то за мен тя е сбърката.С подобни действия не се постигат трайни,а само временни резултати,които обезличават марката.Вместо да впрегнат усилията си да направят нещо добро,те чукат на вратата на конглокентите.Съюзяванията са добро нещо,но когато си с празна кошница обикновено си отново губещ и прецакан.
fallback
Последни