fallback

Напред към доброто старо време

С новия GT 86 Toyota се връща към шофьорските автомобили

Тагове: toyota gt 86
fallback
  • #22
    Обербайер ( преди 12 години )
    В сравнение с мазните БМВнца, тая съборетина изглежда трагично!Японците няма какво да се оправдават със земетресението и йената - само с евтини ерзаци и без дух и любов(лиибе) към детаила няма да спрат да куцат скоро!
  • #21
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ало,"гражданина" написах това което съм прочел във друг сайт,не съм спец по двигатели или турбини!Какъв ти е проблемът,поправи ме като нормален човек,какво се пениш и обиждаш!
  • #20
    Japan Power ( преди 12 години )
    "Мърдаш леко волана, подаваш газ и това, към което се стремиш, се случва на момента. Няма забавяне, няма замисляне, няма клатушкане. Всичко се случва както трябва и когато трябва."Ето тия качества немските турбинирани танкове никога няма да могат да усвоят. Колкото и коне да извадят.
  • #19
    Анонимен ( преди 12 години )
    Четох някъде че ще има и модификация със турбина от субару импреза!
  • #18
    Анонимен ( преди 12 години )
    "тъй като колите стават все по-тежки" qsno e kakuv sporten shofior si ti i kolko koli si karal, zashtoto vsushtnost kolite stavat vse po- leki... osobenno sportnite...
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    Преди 2 месеца и правих тест драйф.Колата е просто супер.Невероятна.На тази цена няма друга подобна.От Тойота за пореден път избиват рибата с този автомобил.П.С. Стефане,какво вътре толкова не ти хареса?Ти какво очакваше за тази цена?Махагон,напа,долби съраунд 1000 вата,видео,камери,радари и др.шукарии ли?Май не си разбрал предназначението на колата.Тъ не се цели в луксозните купета.Тя е просто перфектна спортна кола на нормална цена предлагаща страшно много без да блести с лукс.
  • #16
    Стефан ( преди 12 години )
    Само с 10ката за качеството на материалите не съм съгласен, кожата на волана добре но по принцип купетата са по качествени вътре.Карах го това бебче, наистина е супер стегната. Лостана скоростите само е по-мек и недиректен в сравнение с Миата. Сервото на волана е най-стегнатото, което съм пипал... Феновете на БМВ трябва да я пробват, само те знаят какво е задно.
  • #15
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не, че нещо, но феновете на VW,AUDI и други немски марки само чакат да се появи статия за японски автомобил, за да почнат да хвалят своите....и така добре си знаят параметрите на колите, но то няма как да не е така, когато прекарват доста време в сервизите, след поредното "съревнование" с японски автомобил, който просто си върви и не занимава собственика си с поредната за немски автомобил повреда!
  • #14
    Анонимен ( преди 12 години )
    Немците никога не могат да имат такава кола НИКОГА. Нито такава сега, нито са имали някога. Те правят коли Тюфлеци за *** и простаци Това е истинска кола! Преди това беше S2000. Уникална е браво Дано се възродят спортните автомобили от 80те и 90те на Япония защото ТЕ НЯМАТ АНАЛОГ Мисля че ще се сетите кои са /prelude eclipse celica supra SVX FTO GTO Silvia и о Боже NSX
  • #13
    Анонимен ( преди 12 години )
    брей,колко *** коментари.Коментирайтетойотата,а не вагените.Тук явно комплексарчета нямат друго забавление.
fallback
Последни