fallback

Opel пуска Insignia с газова уредба

LPG системата се предлага за версията с 1.4-литров турбо-двигател

Поредният модел на нашия пазар, който предлага решение на скъпите горива, идва от марката Opel. Става дума за нейния флагман Insignia, който получи заводска LPG версия. Моделът, задвижван с газ, е Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX, който предлага 140 к.с. и 200 Нм. Според изчисленията на марката колата предлага с около 40% по-евтино придвижване в сравнение с бензиновата версия с 1.4 Турбо двигател, както и с 15% по-ниско ниво на емисии на въглероден двуокис. Средното потребление на Insignia 1.4 Turbo LPG ecoFLEX е 7.6 л/100 км, вредните емисии на СО2 - 124 г/км. LPG инсталацията е проектирана и интегрирана в колата в Рюселсхайм, Германия от Opel Special Vehicles GmbH (OSV). Тя е поставена на мястото на резервната гума и предлага полезен обем от 42 литра. Освен това, инженерите на Opel са усилили клапаните и клапанните легла и са оптимизирали управляващата електроника на двигателя. Според информацията Insignia 1.4 Turbo LPG ecoFLEX може да измине около 1700 километра без да се нуждае от зареждане, ако резервоарите за газ и бензин са пълни с гориво. Цената на модела в България започва от 46 180 лева с ДДС.

Тагове: Opel Insignia LPG
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кое е опасно? Тая Инсиния е 0-100 за 10 секунди, това е пъргаво ускорение. Авенсиса 2.0 дизел 126 коня също е бърз около 10 секунди, на магистралата прави 200км./ч., за какво ти е повече, освен ако не караш на писта и не се правиш на виж ме кой съм. Цървулански изпълнения. На Витиня често карам с около 90-100км./ч. не защото колата не върви повече,а защото така ми се кара, има едни ограничения преди тунелите на 80км./ч. и не ми се настъпва да харча гориво безсмислено.
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е въпроса да бързаш за някъде.Големите коли с малки двигатели според мен дори са опасни.Тръгнеш да изпреварваш и разбираш,че не можеш да ускориш.Ами с 3-*** човека и багаж на Витиня не го виждам този автомобил.Задминавам ги като спрели,макар,че моя не е много по-мощен.
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    Инсинията с тази цена изобщо не е оферта.Миналата година трябваше да си избирам семеен автомобил от този клас и цена.Ами най доброто предложение беше Авенсис 2.0 д.За 45 000 получих средно ниво оборудване със супер много екстри.Направиха ми голяма отстъпка и ми дадоха безплатно зимни гумени стелки и непромокаема *** за багажника.Комби версия е.Не знам Опела колко гори,но дизела на Тойота ме кефи с икономичността си.5,5/100 е за сега разхода ми.
  • #3
    Анонимен ( преди 12 години )
    A ти за къде бързаш, ограничението е 140 км/ч. Все със 140 коня , 3-4 *** човека и климатик включен ще може да върви в ограничението. А иначе на нормалните коли музика не се доплаща, нито *** за багажника, сенници,скоростен лост, стъкла ,фарове също не се доплащат. Виж при немските всичко се доплаща. Най-добре е вече да им продават само шасито за обявената цена в шоу-рума, оттам нататък всичко да се доплаща докато стане кола.
  • #2
    Гагата ( преди 12 години )
    След 10 години ще е идеална за БГ, сега просто няма как с тази цена, която започва от 46 180 лева с ДДС. Като добавиш стелки, *** за багажника, някакво сносно оборудване, музика, климатроник и 2-3 екстри и ше стане 60 хиляди като нищо. А и с тези 140 бензинови коня ще е доста спъната, особено като си пуснеш климатик на пътя за морето и с 3-4 човека...
  • #1
    Fireman ( преди 12 години )
    Перфектна е за България, но за жалост малко хора могат да си я позволят.
fallback
Последни