fallback

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в Китай

Въпреки продължаващата икономическа криза Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава. Сумата, която ще вложат немците, е 927  млн. евро.Жалбите започнаха още през 2009 г., като клиентите бяха недоволни от работата на два модела трансмисии DSG - DQ200 и DQ250. Проблемът се оказа доста сериозен и струваше главата на един от топ-мениджърите на компинята Карл-Томас Нойман, който бе принуден да си отиде.Под натиска на главната агенция за контрол на качеството в Китай Volkswagen обяви, че ще разшири гаранцията, която предлага за скоростните кутии и ще предложи на клиентите си безплатен ремонт. Германците обаче категорично отказват да признаят, че в тези два модела DSG-трансмисии има някакъв проблем, камо ли да обявят сервиизна акция и да ги изтеглят от пазара.Новият завод ще бъде в Тянцзин, като строежът му започва през август и ще завърши през 2014 г. Предприятието ще произвежда трансмисии DQ380 и DQ500. Общият обем на производство ще бъде около 450 000 скоростни кутии на година.Към този момент DQ500 се прави само в Германия, като се слага на кросовъра Tiguan. Моделът DQ380 пък е предназначен за китайските версии на Audi Q3 и Golf GTI.

Тагове: dsg
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има още нещо интересно.===========================Earlier this year when the joint venture FAW-Volkswagen launched its new Golf in China, people noticed that a six-speed Tiptronic gearbox supplied by Japans Aisin replaced the former DSG transmission on the 1.6-liter model. But the company said its because of the limited capacity of its dual-clutch gearboxes.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW са жалки,история от гафове.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW са всичко друго,но не и евтини,а че са тояги е вярно.Нали уж цените им били високи щото били "немско качество"!Е къде е немското качество да попитам аз,като колите си ги произвеждат почти изцяло в Китай.Смятайте щом китайците се оплакват от ниското им качество колко са зле.МВ и БМВ вървят по същия път.И те направиха доста заводи в Китай.Кога ли ще изгърмят и те дето са уж премиум,ама са си чисти китайски ментета.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW-евтини тояги.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е няма такава гавра китаец да ти върне стоката заради проблем с качеството. Смятааааай каква *** е Фолксвагена! Пък и нагли!
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има два вида автомобили - японски и немски. Те са за нормалните хора, а другите са за жени и гейове.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро за да помогне по бързо за собствения си фалит.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е що да не ги правят в Китай?Какъв е проблема?Нали трябва да се вземат парите на балъците,дето казват,че от немското по-убаво и по-здраво нема.
  • #12
    Субаруфен ( преди 11 години )
    Доста интересна новина за феновете на VW. Няма нужда от коментар.
  • #11
    бавареца ( преди 11 години )
    нищо не разбрах - значи направили са един завод в китай, който явно произвежда некачествено. и сега ще направят още един, който очакват да произвежда качествено, така ли?
fallback
Последни