fallback
Коментари ( 52 )
Напиши коментар
-
#12
Ако направят Mazda 3 да харчи под 3.7/100 дизел тогава ще ги призная.
-
#11
Tiguan харчи 6.0/100 в най-икономичния си вариант.А колко ще издържи двигателя вече не зависи от кубатурата.Има 1.6 дизели над 100 коня на над 300 000 км. без проблеми.
-
#10
2.2 i 150 коня, ама тоя двигател ще издържи много повече от ония малки и форсирани двигатели !
-
#9
Германчетата пак догонват японците и при дизелите. Маздата харчи литър по-малко от Тигуан.Хахахахахахах
-
#8
Виж разхода -4.5/100км. СУВ! Това е най-икономичният дизел на СУВ на пазара! Питаш ли колко харчи аналогичен Фолксваген Тиган? Литър нафта отгоре при 10 коня отдолу!
-
#7
Ами смешен,смешен,но е прав,в този клас тази мазда е най-тежка,а уж я олекотявали.Примерът със Спортидж е показателен,при еднакви размери ,киата е по-лека от 5 до 110 кг. с различните двигатели.Просто Мазда толкова може.
-
#6
Доста приятен външен вид и вътре е много добре! Волана е направо красив...Ей анинимният ***, 1500кг не са нищо, това все пак не е Голф пък и какъв ти е проблема е балък, хората казват че гори 5,6 /100! Тръгнал да ги учи инжинерите нашия как се први кола. Смешен си!! Скрий сеее!!
-
#5
Ами купи си Ванкел бе,***!
-
#4
И те като VAG - pohwalno i dobro.
-
#3
И тези са японци, но не се хвърлят като някои други да правят и възхваляват хибриди. Освен това имат Ванкелов двигател и не развиват него, а правят нови конвенционални двигатели! Явно не четат този форум! Ако го четяха щяха да правят върхови технологии като хибриди, Ванкели, Аткинсони и тем подобни други щуротии. А за колата - похвално! Направили са нещо добро. Поне на хартия така изглежда. И аз искам да се развиват електромобилите, но за жалост пазарът явно не ги иска, не е готов за тях.
41 - 50 от 52
първа < 2 3 4 5 6 > последна