Избра по-мускулеста котка.
Компанията Jaguar обяви, че променя фирменото си лого. Британците са традиционалисти и трудно се разделят с това, което е зад гърба им, но сега заявяват, че правят най-съществената промяна на емблемата си през последните 40 години. Реално погледнато няма нищо революционно в новото лого - на него отново е изобразена хищната котка във скок, като разликата е, че ягуарът е станал по-мускулест.Въпреки твърденията, това не е първата промяна на фирмения символ за последните години. През 2002 г., когато Jaguar вече бе част от Ford, а и участваше във Формула 1, логото доби металически оттенък и стана релефно.След последната промяна котката е станала още по-изваяна (сякаш е минала през фитнес салон), а буквения шрифт е леко изменен и е добил повече дълбочина. В Jaguar са убедени, че сегашното лого е в съответствие с екстериора на новите модели, особено на най-луксозните, като седана XJ.Следва да се отбележи, че еволюционните промени в логото са част от широка рекламна кампания, чиято цел е да спечели нови клиенти с по-освободен начин на мислене. Последният ярък пример за тази политика бе премиерата Jaguar XF във версия комби, която се състоя на автомобилното изложение в Женева.