fallback

Най-новото, най-мощното, най-бързото

Ferrari F12 Berlinetta буквално взриви Женева.

Безспорно най-голям интерес на тазгодишното изложение в Женева предизвика новия флагман на Скудерията. Той носи името F12 Berlinetta и e най-бързото и най-мощно някога произвеждано Ferrari.Под капака му е поставен V12 двигател с обем 6.3-литра, който генерира мощност от 740 к.с. и максимален въртящ момент от 690 Нм, цели 80% от който е наличен още при 2500 об/мин. Двигателят е атмосферен, развърта се до 8700 об/мин и гарантира ускорение от място до 100 км/час за нищожните 3.1 секунди и от място до 200 км/час за 8.5 секунди.От Ferrari обявиха, че F12 Berlinetta преминава през трасето на домашната писта Фиорано за точно 1 минута и 23 секунди, което не е постигано от нито един друг модел на италианската спортна марка. Новия флагман на Ferrari е способен да развива скорост от над 340 км/час.Освен най-бърз и най-мощен, новият модел и е доста икономичен, както се има предвид на какво е способен. Той, както вече съобщихме, показва с 10% по-нисък разход на гориво от Ferrari 599. Средното потребление на F12 Berlinetta е 15 л/ 100 км, а вредните емисии - 350 г/км. Стойностите се отнасят за версиите с опционална старт / стоп система.Размерите на Ferrari F12 Berlinetta са - дължина: 4618 мм, широчина: 1942 мм и височина: 1273 мм. Това означава, че противно на тенденциите новият модел е по-малък от този който замества. F12 Berlinetta е с 47 мм по-къс, с 20 мм по-тесен и с 63 мм по-нисък от 599. Междуосието също е по-малко, но от Ferrari все още не са съобщили точните стойности.Двигателят, таблото и седалките също са разположени по-ниско, отколкото при Ferrari 599, благодарение на което колата има по-нисък център на тежестта. Разпределението на масите е в съотношение 46 / 54 (преден / заден мост), за сметка на съотношението 47 / 53 при 599.Шасито на новото Ferrari F12 Berlinetta е изцяло изградено от алуминий, а купето - от 12 различни вида сплави. Това е довело до редуциране на теглото с 20%, спрямо предходния модел, сочи информацията от Ferrari. Така F12 Berlinetta тежи точно 1525 килограма или със 70 килограма по-малко от 599. Работено е усилено и по аеродинамиката, като е постигнат коефициент на въздушно съпротивление 0.299.Цените на Ferrari F12 Berlinetta все още не са съобщени, но очакванията са за суми от около £250,000. Повече подробности за модела ще разберем в началото на следващата седмица, когато ще се състои премиерата му в Женева.

Тагове: ferrari f12 berlinetta
fallback
  • #39
    Cenitell ( преди 12 години )
    Отново го разглеждам за да "изплакна окото"- изящно е!
  • #38
    Анонимен ( преди 12 години )
    Селска минджа2.
  • #37
    selska ninja 2 ( преди 12 години )
    само на мен ли неми харесва това нещо ?!?!?!? лично за мен Lamboto е по-добре :))))
  • #36
    KKK ( преди 12 години )
    Искам да изкажа моето възхищение пред това Ферари. Уникално е! Точка. Кощунство е да бъде сравнявано с GTR, който е 200 кила по- тежък и с 200 коня по- слаб...
  • #35
    Анонимен ( преди 12 години )
    Bavarec, mnogo televizia gleda6(National Geografik),ako biaha napravili 500br,cenata 6te6e da padne,Ast.Mart. niamat 6ans da prodadat tolkova broiki zatova ograni4iha na77 zada nalapad nabarzo 100miliona,tova se nari4a al4nost. Primeri mnogo(C8) koiato na vtori4nia pazar struva pove4e(500br. za Coupe,i 500 za Cabrio)ina4e si prav,4e 1-77 e bezmislen! ITALIANCITE sa N1.
  • #34
    IT ( преди 12 години )
    За всички фенове които боготоворят марката, а и за тези които я ненавиждат хахах :) Ferrari the best of the best !!
  • #33
    бавареца ( преди 12 години )
    аз лично бих предпочел авентадор. но така или иначе тези коли са абсурдно скъпи заради ексклузивноста си. иначе казано заради гъзарията. ако не бе така онези дето са си взели астън уан 77 трябвапе като видят това ферари да ходят да се гръмнат на момента, но не са нали - защото въпреки че са дали по 1милион за кола , която с нищо не превъзхожда тази - тя ще е само 77 броя и е по върхова гъзария.
  • #32
    бавареца ( преди 12 години )
    класик, освен броя на гумите не виждам много прилика с 250 ГТО. ако са гледали от там то значи че и при 599 са гледали. искам да кажа че колата е естествена еволюция с доста по пипнати детайли и най върхова техника. ако трябва да коментираме прилики то те са при 911 на порше а не тук.
  • #31
    Д ( преди 12 години )
    Прекрасен автомобил. Нямам нито една забележка по дизайна. Рядко излиза нещо подобно - хармонично: хем красиво и стилно, хем агресивно и мъжкарско. Истинска, чистосърдечна италианска работа!Иначе първата кола, за която се сетих покрай това Ферари, беше точно Нисан ГТР. Интересно ще ми е да ги видя на една писта тези два автомобила.
  • #30
    Анонимен ( преди 12 години )
    OK.
fallback
Последни