BMW Group записа най-силния си резултат по продажби на автомобили за месец януари. Само за първия месец от 2012 г. компанията е доставила общо 112 163 автомобила с марките BMW, MINI и Rolls-Royce. Това е увеличение с 6.6 % в сравнение с миналата година. Тогава резултатът беше 105 193 единици. Само от марката BMW са пласирани 96 183 бройки, което е с 5.9 % повече от същия период преди 12 месеца. Очаква се тези резултати да се подобрят още през февруари, когато на пазара ще излезе и новото BMW 3-series. Старата версия на автомобила (на първата снимка) обаче също е доста търсена с 22 710 продадени бройки през януари. Това всъщност продължава да е най-продаваният модел на баварците. След него е новото BMW 1-series с 13 070 автомобила.При MINI увеличението е 11.6 %. Сега са продадени 15 768 срещу 14 125. Най-добър е резултатът - 5575 бройки на Countryman (на втората снимка), който записва скок на продажбите с 59% в сравнение с началото на 2011 г.По континенти най-голям ръст има в Азия - 25.6% или общо 36 422 продажби. В Япония и Южна Корея увеличението е 22.9 и 12.9%, а в Северна Америка - 8.2%. В Европа най-голям е скокът на продажби в Швейцария - 37.4%, в Холандия - 31.8% и в Австрия - 19%.