fallback

Volkswagen Golf VІІ ще се появи в Париж

Във френската столица ще видим и новите Skoda Octavia и Mazda6

Очакваният с огромен интерес дебют пред публика на седмото поколение на един от най-популярните автомобили в света - Volkswagen Golf, ще се състои на автомобилното изложение в Париж през есента. Това разкри немското издание Auto Motor und Sport, позовавайки се на свои източници в конецрна. Освен новият Golf във френската столица ще бъде представено и следващото поколение на Skoda Octavia, Mazda6, Opel Junior и миниван на BMW с предно предаване.Германското издание потвърждава това, което вече се знае за Golf VІІ. Той ще бъде по-дълъг и по-широк от последната версия. И ще бъде първият автомобил на Volkswagen, създаден върху новата платформа MQB, на която по-късно ще се появат Golf Plus, Touran и Scirocco.Досега фото-шпионите на няколко пъти успяха да хванат новия Golf, който обаче бе сериозно замаскиран. Друго немско издание Autobild публикува изображение на автомобила с подробонности за него. Той ще получи гама от двигатели в диапазона от 85 до 180 к.с. В базовата си версия Golf VІІ ще бъде с предно предаване и 6-степенна механична скоростна кутия. Машините с най-високо оборудване обаче ще бъдат със 7-степенен автомат DSG и задвижване на четирите колела. Като опции ще се предлагат система за следене на ограниченията на скоростта, интернет и навигация от ново поколение. Цената на новия Golf ще бъде около 19 000 евро.Снимка: Autobild.de

Тагове: Mazda6 octavia opel junior mqb
fallback
  • #82
    Анонимен ( преди 12 години )
    доше, аз честно да ти кажа в софия виждам 1 корола на 100 голфа. Да не говорим че в авто къща досега не съм видял корола, говоря съвсем сериозно. Въобще у нас корола е един от най-непродавание модели, виж при авенсис или ярис работата е друга. Но тази корола си е типична пластмасова евтинийка за американския пазар, тук не върви никак..
  • #81
    до до миризма ( преди 12 години )
    пич,аз не съм тъпия Дошо,колата си я е купил от Австрия на 190 000 км,кара си я доволен и изобщо не се оплаква.А Въпросния Дошо само плюе немските коли
  • #80
    Tisho ( преди 12 години )
    Някои голфъри се връщат към историята, но нека знаят: От 2005 година до сега без прекъсване най-продавания модел автомобил продължава да е Toyota Corolla/включително и 2011 година с малка преднина пред Elantra/
  • #79
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ох че грозноо ..
  • #78
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те и Королите се купуват от автокъщи,и те са с превъртяни километражи,но са корави коли, не еднодневки като Голф. Я отвори Ауто-Билд да видиш колко дефекти има по Голф-пукащи се глави при дизелите, дефектни климатици, дебитомери, замръзващи двигатели, разбити помпи-дюзи, изгорели бобини при бензиновите. Няа немска кола на която да сменяш само консумативи. Там цакаш яко по сервизите.Само на японските сменяш само консумативи и караш,казват ти го самите германци!
  • #77
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нищо ли? Я погледни германските технически прегледи. Там е показано,както и Ауто-Билд преглед на качеството. Нищо е само при Тойота. Фолксваген се чупи на поразия.
  • #76
    до миризма ( преди 12 години )
    доше, ако той този голф го е купил на 100 хиляди км уж, както разправят по автокъщите, той е бил на 400 хиляди. Това не можеш да разбереш - у нас 80% от колите са внос десета употреба, превъртани по няколко пъти. И после хората се оплакват от ремонти. Питай някой, които си е купил голф от порше софия и след 5 години какво е ремонтирал... нищо. Само консумативи. Но теб те познаваме, теб те бива само в плюенето и без никакви факти да обиждаш конглокенцията която мачка любимите ти евтинджоси..
  • #75
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ми той на тая Голф 4 -ка за 4 години й е сменил половината окачване. Корола тия неща не ги сменя преди 250 - 300 000км. Не знам какво му е здравото на Голфа.
  • #74
    до:d22 ( преди 12 години )
    *** си моето момче,*** и то какъв...заслепен от ВАГините,защото явно *** нямаш.Това беше малко лирично отклонение,но да те светна синко,че Гоуф клас е измислен от аудибилд и е чисто и просто рекламен трик за заблуда на заблудените,като теб.За доашно ти поставям простата задачка да откриеш кой е създателя на хечбека и от кого копират гоуфваген,за да създадат измисления гоуф клас.Хайде напъни се,пусни търсачката и си го сложи отзад,за да се успокоиш малко,че май много ти се е насъбрало..
  • #73
    монтьор ( преди 12 години )
    Тойота корола освен да е здрава от ударите с чук по нея няма какво друго да й е здраво... по сервизите се представя като доста чуплива..
fallback
Последни