fallback
Коментари ( 16 )
Напиши коментар
-
#16
Трудно е да повярваш че има колидето харчат под 4л/100 когато караш 20г. Голф 3-ка с МР3-ка дето смуче по 10 газ. Карам 2г. Дачия дизел дето и дават 4.5/100 и на бордкомпа пише 4.3 и зиме със зимните гуми и лете на климатика. Е рядко карам с над 100 но така се кара сигурно по Бойковите пътища.А борд компа не лъже.Ако на някой му дава отклонение е от нашинскити бензинстанции дето рядко пущат всичко за което си си платил. Зареждам и от тях и насипно от туба и усищам разлика вервайте ми!
-
#15
Точно на недоразумението рено с уточнението, че сами си ги затварят поради нулеви продажби.ПП Затова тук "работещите" /безработни/ от рено.бг дежурят и в почивните дни, поставяйки масово минуси на всеки дръзнал да каже истината за тези френски ***.Голям майтап с тия... ))
-
#14
На Рено ли затваряха дилърската мрежа някъде в Европа?
-
#13
3.9/100 разход.А Aygo и Citroen C1,които на коли не приличат,слонска кънка,харчат 4.3/100.
-
#12
А таканкана!! Сички дилърчитъ от рено.бг да съ мубилизирът и дъ бичът минусчитъ на тиа дету пишът срещу реноту! Инъчи нямъ дъ им съ плъти заплатътъ за септемврии, а за другити месеци ши чакъти догодинъ...Тоя и другиъ матриал в аутмедиътъ, дету ши *** читът сички събутътъ и ниделятъ да съ пази от разнити душмани на реноту, чи станаха многу!
-
#11
Франсетата - особено тия от недоразумението рено, вече не могат да стигнат корейците от Хюндай/КИА, та щели коли като немските да правят!!? СМЯХХ!!
-
#10
Пежо винаги са били най-гадната френска марка. От завист затриха много по-емблематични марки като Ситроен, Талбот и Симка. Добре, че не се докопаха до Рено, че да затрият и тях.
-
#9
Рено е единствената читава марка от френските. Пежо и Ситроен са чупливи каруици, ние имаме едно 207 - пълен ***!
-
#8
Чи квъ е разликътъ между едно Ауди и меганчето??! И двети имът ледове да им светът деня и нощи, ама кату си купити по 2 рена - третуту е без пъри!А при Ауди нема таквази промоциикъ...нъц!
-
#7
Страхотна кола,отличен дизайн и един чудесен разход!
1 - 10 от 16
първа < 1 2 > последна