fallback

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

Резултати от техническите прегледи на TÜV.

В Германия, всеки автомобил на възраст над три години преминава през техническите прегледи на организацията TÜV. Прегледите са предназначени за откриване на дефекти при автомобилите или проблеми с тяхната надеждност. Затова и всяка година както автопроизводителите, така и евентуалните купувачи на коли втора ръка чакат с нетърпение резултатите от изпитанията. Последните резултати от тях показват, че Porsche 911 е автомобилът с най-малко дефекти. Легендарната спортна машина заема първото място в категориите до 7, до 9 и до 11 години и освен това е автомобилът с най-доволни собственици. Германските коли отстъпват лидерството единствено в класацията за автомобили на възраст до 3 години. Там победител е Toyota Prius, който по-рано през годината се превърна в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV. При возилата на възраст до 5 години най-надежден е Volkswagen Phaeton. Топ 5 на най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия, според TÜV, вижте на таблиците долу (юли 2010 - юли 2011).За периода от юли 2010 - юли 2011 над 8 млн. автомобила са преминали през техническите прегледи на организацията TÜV. При тестовете са се провалили 17% от 7-годишните коли, 22 % от 9-годишните и 27 % от 11-годишните. Тези машини ще трябва да претърпят сериозен ремонт, в противен случай ще бъдат спрени от движение.Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Тагове: porsche 911 toyota prius
fallback
  • #44
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не съм писал аз бе ***, може някой друг с Корола да го е писал, явно на всички това са им обяснявали. *** в сервиза да питаш, вместо да си мислиш че си измислят хората.
  • #43
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като гледам пълната класация От трите немски премиум Ауди,БМВ и Мерцедес до 3 години лидер са моделите на Ауди, Следвани от БМВ и Мерцедес. от 4-5г. пак Ауди е най-надежня от трите немски марки. От 6-7 години пак моделите на Ауди са по-надеждни от тези на БМВ и Мерцедес. От 8-9 години пак Ауди са по-надеждни от трите марки. от 10-11г. Мерцедес е малко пред Ауди а БМВ си е трети отново. Тоест като говорите за трошливите Аудита, се сещайте за още по-трошливите Мерцедеси и още по-трошливи БМВ-та.
  • #42
    Анонимен ( преди 12 години )
    На леля му Королата-хахахахахаха.Абе *** върви се застреляй някъде с плитките си лъжи!Преди време Королата беше уж твоя и ги пишеше същите лъжи,а сега изведнъж била на леля му.Ама то какво ли може да се очаква от такива като теб освен някоя плитка лъжа.Обади се на ТЮФ олигофренче и кажи,че на леля ти Королата за нищо не става-хахахахаха ще падна от смях.......
  • #41
    цитроен ( преди 12 години )
    Ситроен С5 бил в бизнес клас?!?!?!Ти в ред ли си,пиян ли си или надрусан?Подобна простотия скоро не бях чел.Ситроен С5 бил в бизнес клас ХАХАХАХАХАХА,направо ми оправи вечерта момче...
  • #40
    до анонимен ( преди 12 години )
    Скоро четох класация на марките с най-много посещения в сервизи в Европа: 1-Мерцедес С,2-Мерцедес SL, 3-BMV 5 и 7серия ,4-Рейндж Ровър, 5-СитроенНай-малко:Митсубиши,Хонда,Пежо206 и 207,Субару
  • #39
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота Корола какво прави при надеждните коли? Освен ако в Германия Королите ги правят в различен завод от тези които се предлагат в България. На леля ми Королата от първата година тропа и хлопа цялата при скорост над 90км.ч. и два пъти и сменяха гаранционно цялото окачване и ходова част и проблема не изчезна докато накрая от сервиза не признаха че и 10 пъти да го сменят няма да има промяна, това си бил дефект при всички Короли. Ако това е надеждна кола здраве му кажи.
  • #38
    до: jok ( преди 12 години )
    поредния ***,който си мисли,че като кара някоя немска таратайка то тя е най-хубавата.Ами то самият факт,че немските са най-скъпи и не толкова качествени говори достатъчно.То като няма никой между ушите няма как да го разберете нискочели фенчета.Давайте по една торба с пари,стойте си по сервизите и си мислете че сте много коол и хепи.Те на вас разчитат монтьорите,за да могат да си гледат семействата и да си пращат децата да учат в чужбина.Докато има балъци,ще има и тарикати...
  • #37
    Стефан ( преди 12 години )
    http://***.anusedcar.com ето тук си ги вижте всички марки, Мерцедес не са зле
  • #36
    Анонимен ( преди 12 години )
    Изненадите за мен са за колите най-ненадеждни до 3 години. Това са нови коли и докато за Дачията съм склонен да го приема евтина трошка, но там да стои и Ситроен С5, кола която е в бизнес класа, доста е тревожно и Хюндай Санта Фе а колко реклама му правеха, голяма гаранция 5 години а то едно голямо нищо.
  • #35
    самурай ( преди 12 години )
    Хахаха,каква стана тя,немските кошници пак дишат прахта на японките.Къде са ларш-глупендерите дето по цяла година се пенят тук,че от немското по-здраво нема?Къде сте бе мишоци?Хайде да ви видя каква поредна глупост ще измислите!Изпокрихте се като мишки,защото не кой да е а самите немци ви затварят устата с факти.Дори те се прекланят пред японското качество,само наш бай *** си мисли,че като кара нещо немско е върха на сладоледа.Ама трябва и такива да има иначе по сервизите ще измрат от глад.
fallback
Последни