fallback
Коментари ( 26 )
Напиши коментар
-
#16
Никъде не съм казал че съм милионер, да богат човек съм! За онази С класа ли говориш с 500 коня, с която Мерцедес демонстрираха що е то автомобил! :)
-
#15
Стига с тези хонди бе Дошо:) Не казваш нищо по въпроса а само задавш въпроси, нали се сещаш, че хибрида не е само ел.двигател! Как можа да сравниш Панамерата с Хонда НСХ.
-
#14
А пък ти понеже си милионер ще си караш С класата докато аз събирам пари за Хонда Акорд или Ситроен Ц Кросър нали?
-
#13
Много добре знаеш какво искам да кажа с това "нумизматична" стойност! Не се прави че не разбираш. Надявам се че разбираш.
-
#12
Ами ХОНДА НСХ примерно.Цената на първите екземпляри е около 60000лв и тепърва ще расте.А може би с колекционерска стойност ще се сдобие Панамера дизел или Паджун а?ДА ще колко 928.Голфсваген ги бива само да обезличават.Направили един смешен Вейрон и станаха голямата работа.А на ел двигател ти ми кажи каква е подръжката?
-
#11
Тук си прав "за съжаление"!
-
#10
Нумизматиката все пак се занимава с монети, така че не виждам как е приложима към автомобили (може би вагините е по-добре човек да ги претопи и да изсече монети, кой зна какво имаш предвид), но има наистина култови хонди, тойоти, мицубишита. Особено моделите от 80те и началото на 90те. Тогава имаше много японски автомобили, които доминираха състезанията, сега вече няма толкова...
-
#9
Анонимен, няма кой знае какво значение... след 2012 в Европа новите автомобили тряба да харчат под 5 на 100 :(Всички тук може да се кефиме на големи двигатели с много коне, но за съжаление нещата отиват към хибриди или малолитражки.
-
#8
Те технологиите се развиват бързо и идват нови, но автомобилите остават. Я кажи митсубиши, тойота или хонда с нумизматична стойност! А под крилото на ваген има доста притенденти за такива!
-
#7
Дошо я кажи колко живот имат тези хибриди, и колко им струва подръжката? Като гледам няма да може да икономисваш парички и да си живуркаш безгрижно.
11 - 20 от 26
първа < 1 2 3 > последна