fallback
Коментари ( 26 )
Напиши коментар
-
#26
стискам палци да сменят муцуната на сегашното, че някак не го възприемам (на Lancer си пасва отлично!), както и да подобрят качеството на материалите в интериора
-
#25
Тука като гледам не знаете правилника за движение а давате оценки за коли1
-
#24
А добре, че бяха вагените та да караме коли.Нещо по-тъпо не успя ли да измислиш?
-
#23
Браво, смелчага си щом си признаваш! Респект към такива като теб!
-
#22
Еми батка аз все пак съм супер *** как да разбера интелектуалец като теб?
-
#21
Батка, ти наистина не разбираш какво ти казвам! Хайде със здраве! :)
-
#20
Не бе не отивам към Ситроен просто си размишлявам какво бих могъл един ден да си позволя ако реша да си купувам джип.Паралиите тук проблем с това нямате.Вие си карате МЛ и ГЛ и хич не ви пука.
-
#19
ДА сещам се.Но се сещам и че тия батерии не са му необходими за да се движи.Сега ти сещаш ли се?Не се съмнявам, че си богат човек батка.Тука всички са богаташи с коли за по 100бона.Само аз съм ***, който трябва да тегли заем за да си стегне къщата и да си купи що годе добра кола.Вие богаташите в сайта такива проблеми нямате.
-
#18
Ооо, Дошо, ти от Хонда към Ситроен ли отиваш, значи търпиш интелектуално развитие.
-
#17
@Дошо ае стига хейт... не може да не признаеш, че вагините направиха автомобилите масови (поне в Европа де). Заради тях автомобилите не са привилегия за богати и аристократи, а може да си ги позволят и нормалните хора. А за обезличаването на марките - да ок, но това е заради новия стил на управление, дето се наложи средата на 90те. Всички се стремят към по-ниски разходи и така инженерните иновации са задушавани от бюрократични пречки, същото е и при американците и за съжаление при японците :(
1 - 10 от 26
първа < 1 2 3 > последна