fallback

Toyota FCV-R ще се движи с водород

Toyota подготвя масово производство на автомобили с горивни клетки.

Тагове: toyota fcv-r
fallback
  • #58
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Водородната 7-серия на БМВ беше с ДВГ! Плачевна ефективност + високи емисии на азотни окиси. Имаше разход от порядъка на 56 л/100 км. Ненапразно се отказаха от тоя проект. Абсолютен *** и загуба на ресурси. За сравнение горивните клетки са 2-3 пъти по-ефективни и нямат никакви емисии.
  • #57
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    А БМВ дори хибриди нямат - Х6 хибрида е по лиценз на dual mode hybrid на GM, а 5-та и 7-*** серия хибридите са разработка на ZF. Същата хибридна скоростна кутия е и в хибридите не Мерцедес и Ауди. И е пълен ***.
  • #56
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Triforcчо, глупаво момченце, БМВ са технологични джуджета спрямо Тойота. Тойота изнесоха на свой гръб разработките на електромобили и хибриди, NiMH батериите, инвертори, електромотори, горивни клетки.. за да има сега великите "иновативни" немски *** откъде да копират. Даже и комън рейла е дело на Дензо, част от Тойота. Бош го копират от тях. Второто поколение комън рейл на 1800 бара - също.
  • #55
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това,че БМВ не могат да намерят рентабилен начин, не значи ,че Тойота не могат. Те БМВ и хибридите не могат да ги продават рентабилно, но Лексус може, и то отдавна.
  • #54
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде да ходим до нас та да видим кой иска да се вози на Ауди и БМВ. Ти около вас ли ходиш и си правиш изводи. Не е нужно да гледам 5-*** селянина какво искат, достатъчно е да видиш какво предлагат като техника японците и какво немците. Ясен контраст. Лексус предлага ултра-модерни хибриди във всеки клас, а Ауди и Мерцедес тракащи дизели. Единствено БМВ прави превъзходни дизели, но в хибридите са слаби. А бъдещето са хибриди и ел.коли, и водород. Все японците са най-напред.
  • #53
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бмв най-развиваща се марка в какво?? В какво по-точно,като всички нови технологии идват от Тойота и Лексус. Тойота не случайно беше наградена като най-зелената марка. Хората от БМВ може да имат такива разработки,л но дотам. Не могат да ги развият. Всички знаем,че японците са доста по-добри инженери от немците и затова отново японците представят завършен продукт. Хората от Тойота също от много години работят върху водородните коли, но имат по-добри успехи.
  • #52
    Triforce ( преди 12 години )
    Абе пичове, вие да не сте сектанти на тема Тойота?!? Хората от БМВ такива разработки на водород имат, фирмата в момента е най-развиващата се в автомобилостроенето, а вие ми пишете как Тойота са номер 1! Сериозни ли сте? Я излезте до вас и вижте, как всеки иска да си вземе БМВ, Мерцедес и Ауди! Какви Тойоти ви гонят? И какво ще рече, че "щом БМВ не може...". Е, как не може, като имат хиляди разработки. Явно са решили, че не е рентабилно. Ама вие решихте, че е рентабилно, нали господа инженери?!?
  • #51
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота и в това са номер едно,а немските каски още си кютат с тракащите дизели.Те дори и дизели не могат да правят.Да се учат от японците за новите дизелови двигатели с по-ниска компресия,а не да се правят на велики.
  • #50
    Японска работа ( преди 12 години )
    Естествено и тук японците са номер1. Хонда и Тойота! Китайците нямат кола на водород,която да се продава нито на вътрешния,нито на външния пазар,китайците само крадат дизайна на японски и немски коли и не си плащат за тоя дизайн. Отделно ползват японски двигатели под лиценз. Тойота разработва колите на водород от 90-те и са номер 1 и в тази сфера. 700 км. на водород никой не предлага такава кола ! Браво,Тойота.
  • #49
    Анонимен ( преди 12 години )
    Водорода е много летлив газ.
fallback
Последни