fallback

Хърватски суперавтомобил с български интериор

Rimac избра Вилнер за изработката на интериора на нейния електрически суперавтомобил.

Придобилият световна известност български майстор на интериори за пореден път доказа, че "българска работа" може да звучи гордо. Екипът на Вилнер беше предпочетен от хърватската компания Rimac за изработката на интериора на нейния електрически суперавтомобил Concept One, чиято премиера се състоя във Франкфурт. Външния дизайн на Rimac Concept One е дело на Адриано Мудри, а този на салона е сътворен от бивши служители на Pininfarina, под ръководството на Горан Попович. Финалните щрихи на интериора, като цветова комбинация, материали и акценти обаче са дело на българското тунинг ателие Вилнер. Първата кола на младата хърватска компания - Concept One, използва електрическо задвижване, като генерира 1088 к.с. и 3800 Нм. Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за невероятните 2.8 секунди и за максималната скорост на движение от 305 км/час (електронно ограничена). Тежащото 1650 килограма возило разчита на задвижваща система, състояща се от четири електромотора, задвижващи всяко от колелата и комплект акумулатори, които доставят автономия от 600 км. Rimac Automobili е млада хърватска компания, специализирана в конструирането на електрически суперавтомобили, задвижващи системи и батерии.ВСИЧКИ СНИМКИ

Тагове:
fallback
  • #14
    Бойко Борисов № 1 ( преди 13 години )
    И Харватите и Румънците са много след нас ха ха хаааааа.
  • #13
    Анонимен ( преди 13 години )
    Къде го видя това митсубищи,бе селски?Я врътни едно телефонче на вносителя,да ти кажат,че в началото на 2012 очакват първите бройки.***!
  • #12
    madcow ( преди 13 години )
    Между другото точно оня ден едно MIEV Mitsubishi мина пред мен абсолютно безшумно и ми изкриви врата както нито една пърдяща кола досега. Даа.
  • #11
    madcow ( преди 13 години )
    Това е една солидна новина всъщност, която пределно ясно загатва що за коли ще караме в недалечното бъдеще. Каквото и да купуват шейховете, развитието на нещата е тръгнало в тази посока и е просто въпрос на време. Лично аз се надявам настоящата ми бензинова кола (на 4 год.) да ми е последната.
  • #10
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако хърватите успеят да докажат ускорението, дори това не е толкова важно, да докажат пробега от 600км. и ще сринат автомобилния свят. Конвенционалния ДВГ ще е безмислен, 100км. пробег на ток ако ти излиза 1 евро. то дизели,бензини,хибриди,метани,пропанбутани, всичко отива за скраб, завличайки след себе си и 20-30 държави дебелеещи от петролните си залежи. Имам чувството че някой арабски шейх ще купи хърватската фирма и всичко ще се приключи.
  • #9
    д5 ( преди 13 години )
    Браво на хърватите, дали ще е сполучлива незнам, но изглежда мнооого яко
  • #8
    :) ( преди 13 години )
    Никой не се подиграва аз си смятам идеята за ужасно прекрасна !!! :) а коалта им е чук нема кво ...
  • #7
    Slav78 ( преди 13 години )
    Адмирации за колата, добра е както вътре така и отвън.
  • #6
    Въпрос ( преди 13 години )
    Някой може ли да ми обясни, как при 3800 Нм, колата остава цяла и има близо 3 сек. ускорение. Според мен трябва да стане на парчета и да има ускорение 1 сек :)
  • #5
    +++ ( преди 13 години )
    До долния каруцар или овчар няма значение.Алуминиеви джанти в България се правеха в Плевен и то от поне 25 години.Даже метода за леене с противоналягане е измислен тук у нас по повод леене на танкови ролки и в последствшие възприет като крайно удачен с оглед резултата , но ти това естествено не го знаеш защото си прекалено ***.
fallback
Последни