fallback

Продават първата М-кола на BMW

BMW M1 се продава на търг за $130 500.

През 70-те години на миналия век BMW решава да създаде състезателен автомобил с хомологация за движение по обществените пътища. Возилото е факт само няколко години по-късно, като серийното му производство стартира през 1978 година. Всички снимки BMW M1 е конструирано с помощта на Lamborghini, използва 3.5-литров редови двигател с шест цилиндъра и форми създадени от Джорджето Джуджаро. Серийната версия генерира 277 к.с. (204kW), достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за 5.6 секунди и максимална скорост от 260 км/час. Това е първата кола на BMW с означение "М". В последствие, в средата на 80-те години, 3.5-литровия двигател (с лека модификация) намира място под капаците на BMW M5 (E28) и BMW 635CSi (M6 в САЩ). BMW M1 обаче остава в историята като първият ултраспортен модел на марката. Той първата кола на BMW с обозначение "М" в името си, произведен е в къса серия от едва 455 броя, все още няма наследник, и е единствения модел на BMW с двигател в задната част на шасито. Всичко изброено до тук, го прави изключително ценна придобивка за колекционери и автомобилни фенове. Ако сте такъв и имате събрани $130 500, може да имате BMW M1, при това в заводски вид. Според информацията колата е произведена през 1980 година, а на километража й са навъртени едва 4,418 км. Състоянието на возилото може да видите на снимките.

Тагове:
fallback
  • #16
    manqka ( преди 13 години )
    ei ananas ako znam koi si i kade se dviji6 6te useti6 mo6tta na bmw e togava ve4e 6te te otkaja da kara6 6ta *** v pedala sma4kan karai si golf 2-kata i ne se pre4i na p1tq *** smotan
  • #15
    fan ( преди 13 години )
    Не те знам Ананас ли си , *** ли си , но си много ***!!!
  • #14
    Triforce ( преди 13 години )
    Ананас - колега, ако си в региона на Стара Загора, мога да те кача да те повозя, да видиш колко спокойно карам. Не всички шофьори на БМВ са пълни ***, гарантирам ти го!!!
  • #13
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ананасе, постът ти идва само за да потвърди мнението ми изразено няколко поста по-долу "Не знам колко са облъчени феновете на БМВ, но като гледам анти БМВ феновете...". Много си краен в оценките си и поставяш всички под общ знаменател, което е тъпо. Много държавни глави и премиери се возят в БМВ и те ли са ***? Предполагам ще кажеш "да", но *** да го кажеш на нашия премиер ако си мъж! ;)
  • #12
    Alo Alo ( преди 13 години )
    Мисля че Италианските дизайнери трябва да получат моите лични адмирации,въпреки острите ръбове и начина на изробтока технологичен и материален добре са се справили!Браво,жалко че БМВ не са продължили да работят Ламбо.Но пък затова Ауди са го направили,личи си много в Ауди R8 нали?
  • #11
    Ананас ( преди 13 години )
    Че как да не ги мразим?Някой да е виждал *** бмв да се движи нормално?????????????Всички шофери на прочутото дойче вагине са *** педерастчета!Видиш ли бмв в огледалото - десен мигач и спираш! ***!
  • #10
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много красива кола! С класически форми от края на 70-те и началото на 80-те!
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    tova beshe ritorichen vupros. prosto e mnogo samonadeqno... ama ko ti se obqsnqvam ti si klasi nad men... shmatka
  • #8
    fan ( преди 13 години )
    На анонимния въпрос:"ima dve emblemi otzad - tova fabrichno li e za boga ?!?!!?!?!?" Да !!! Фабрично е!!!Разрови се малко из сайтове и повече няма да задаваш *** въпроси!!! А ако започнеш да пишеш и на кирилица ...
  • #7
    Анонимен ( преди 13 години )
    До вторият анонименНе знам колко са облъчени феновете на БМВ, но като гледам анти БМВ феновете ми се струва че са не по-малко болни. Разликата е тази, че феновете са водени от любов към марката, а анти феновете само от омраза!
fallback
Последни