fallback

Двигателите на новото поколение Focus

От Ford разкриха задвижващите агрегати на европейската версия на Focus.

Новият Ford Focus ще стъпи на пазара в Европа в началото на следващата година и ще бъде екипиран с богат асортимент от икономични бензинови и дизелови двигатели. Сред бензиновите присъства 1.6-литров Ecoboost турбо двигател с две версии на мощността - 148 и 178 к.с. По-силната версия е способна да ускори хечбека с пет врати до 100 км/ч. за 7.9 секунди. Потреблението на гориво е около 6 литра на 100 километра, а вредните емисии са в рамките на 139 гр/км. Ще бъде наличен и атмосферен 1.6-литров Duratec мотор с мощност от 104 или 123 к.с. Дизеловите модификации ще се екипират с 1.6 литров агрегат с мощност от 94 или 113 к.с. и с по-голям 2.0-литров двигател с мощност 138 или 161 к.с. За всички модификации е предвидена Stop-start система. Най-горещата версия на новия Focus ще използва четирицилиндров 2.0-литров Ecoboost турбо двигател с 247 к.с. Според компанията този двигател ще гарантира по-ниско потребление на гориво с около 20%, спрямо предишната версия на Ford Focus ST. Стана ясно още че във Ford не планират версия с три врати, както и открита модификаця на модела.
Тагове:
fallback
  • #50
    RS1600 ( преди 13 години )
    Хехе, виждам че присъствам тук задочно, без да съм написал и един пост. Да спорите с Лошо е безсмислено, никой не може да го изтръгне от сляпата злоба, завист и дребнодушие, които са демонстрира. За негово добро, дано не съм прав.Относно двигателите на Focus - отзивите за новото поколение Ecoboost са невероятни - явно са едни от най-добрите мотори на пазара. За съжаление не съм пробвал още.Т.к. горната статия е препечатана от английско списание, мощностите са в BHP, а не PS.
  • #49
    BGRS ( преди 13 години )
    Yo tambien soy muy muy maricon !
  • #48
    BGRS ( преди 13 години )
    И аз да си поговоря малко сам. В последния брой на АБ бе представен новият C-Max с двигател Ecoboost 1.6, 150к.с, 240 Nm въртящ момент при 1600 об/мин. Впечатленията - мощен, тих и икономичен. Окачването - МНОГО по-комфортно от старият C-Max. Много поставки за разни неща и т.н. Недостатъци...хвана ме един смях, но... няма климатик в базовата версия и петият човек отзад се чувства некомфортно. Климатик няма и "премиум" автомобилът А1, макар тая бълха да гони 40 хилядярки.Страшни недостатъци.
  • #47
    BGRS ( преди 13 години )
    Интересно, защо си говориш сам.
  • #46
    Striker ( преди 13 години )
    Страхотен е! И двигателите този път наистина къртят! Имал съм и форд и ФВ преди, малко пежо и рено, аудита и мерцове само съм карал, но ако имам възможност бих си взел пак форд и то този!
  • #45
    Кирил ( преди 13 години )
    Абе недодяланости, но рядко се чупи.
  • #44
    Веско ( преди 13 години )
    Страхотно шаси удоволствие за каране ... но изработката на предните беше кофти дори и на най-високите версии се виждаха 100 недодяланости ... саунд Sony супер :)Дано новото да е изпипано докрай :)
  • #43
    АЗ ( преди 13 години )
    Tova obicham !
  • #42
    Triforce ( преди 13 години )
    Тука само се плюете и нищо по темата :(
  • #41
    manivelta ( преди 13 години )
    Всички ме разкрихте,че съм Пича;Анонимен;"АЗ";"...";manivelta и там с другите имена....Знам,че ставам смешен и ви приличам на боядисано врабче,но то е от "шмрък"....:)Мечтая си да имам стил и езикова култура като Сава,но нямам,защото съм слаб ученик,пък не съм прочел и нито една книга!Нито една,че какъв стил да имам?!?Затова съм злобен и завистлив,затова пиша по някой път от негово име,та да се докосна и аз до нормалните хора,в които няма злоба и завист...,но само с писане не става-ЕХ мечти! Пиша и от името и на много други колеги,не сте ли забелязали,да знам,че е дразнещо,но шмрък-прък......Колко пъти ме изловиистинския-АЗ....,но пушека не прощава,сори......
fallback
Последни