
Купето разполага с два електромотора произведени от Siemens, всеки с мощност от по 170 к.с. Само с енергията натрупана в акумулаторите колата ще изминава между 200 и 400 км, в зависимост от натоварването, скоростта и пътните условия. Когато акумулаторите са напълно изчерпани се включва малък бензинов двигател, който ги зарежда и така пробегът може да се увеличи до около 800 км.

Според данните на Exagon Motors, Furtive eGT ускорява от място до 100 км/час за 3.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
В Париж ще бъде показан и един от главните конкуренти на спортния суперавтомобил Furtive eGT, американският Fisker Karma. Той също работи с подобна схема, електродвигатели с обща мощност 403 к.с. задвижващи задните колела и двулитров турбодвигател използван като генератор за зареждане на акумулаторите.
За разлика от модела на Exagon Motors обаче, седанът Karma може да измине с електроенергия само 80 км, а при включване на бензиновия двигател, дистанцията която може да покори с едно зареждане е около 483 км. Динамичните характеристики на Karma също са по-слаби – ускорение от 5.9 секунди и максимална скорост от 200 км/час.


0