fallback

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер

На изложението за лекотоварни автомобили в Хановер, Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E.

Това е първият от серия електромобили, които Renault планира да извади на пазара през близките години. От фирмата твърдят, че това е първият изцяло електрически лекотоварен електромобил, който ще бъде на пазара. Той разполага с литиево-йонни батерии с капацитет 22 kWh. С тях Kangoo Express Z.E. (Zero Emission) ще може да изминава с едно зареждане 160 км. Ще бъде възможно да се зарежда от стандартната електрическа мрежа за 6 до 8 часа. Електрическият мотор е с мощност 60 к.с. и има максимален въртящ момент 226 Nm. Максималната му скорост е ограничена електронно до 130 км/час. В Европа Kangoo Express Z.E. ще има цена започваща от 20 000 евро. В някои страни обаче, правителството дава значителни бонуси при закупуването на „чисти” автомобили. Във Великобритания например, правителството би поело 25% от цената на електрическия Kangoo и фирмата или частното лице ще трябва да заплати само 15 000 евро, за да получи електромобила. Трябва да се отбележи обаче, че в цената не влизат акумулаторите, които ще бъдат давани под наем, като от Renault заявиха, че ще струват по 72 евро на месец за четири години, след което стават собственост на клиента. Цената за пълно зареждане на акумулаторите в Европа ще се движи между 1 и 2 евро, в зависимост от цената на електроенергията в съответната страна. Лекотоварният електромобил вече може да се поръчва в много страни от Европа, като първите доставки ще бъдат в средата на следващата година.  
Тагове:
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 13 години )
    С този пробег няма да може да се взема за 3 часа разстоянието София - Варна, както с Канго 1.4 бензин.
  • #2
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това с батерията под наем е доста грубо.Не стига,че автомобила струва по-скъпо,ами и част от него не е твоя.И какво по-точно му е скъпото тогава?Няма ДВГ,а електродвигател,който е в пъти по-евтин и много по-лесен като изработка.На батериите за 4 год.като им свърши ресурса ти ги дават,но със сигурност,за да можеш да ги изхвърлиш ще ти искат една хубава еко такса.Не мисля,че от Рено са на верния път с тази политика.До като не станат масови ел.автомобилите всеки ще се мъчи да цака клиентите.
  • #1
    аз ( преди 13 години )
    Грубо сметнато, ако караш 40км дневно или повече си на далавера...ако караш баничарката в средно голям или голям град като служебна си мноооого напред!ПП:Сега ще почнат едни постове на едни баровци дето не могат да карат "френски перални" и т.н. и как си джиткат всеки ден с колите по 300 км и не им стига акумулатора...
fallback
Последни