fallback

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер

На изложението за лекотоварни автомобили в Хановер, Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E.

Това е първият от серия електромобили, които Renault планира да извади на пазара през близките години. От фирмата твърдят, че това е първият изцяло електрически лекотоварен електромобил, който ще бъде на пазара. Той разполага с литиево-йонни батерии с капацитет 22 kWh. С тях Kangoo Express Z.E. (Zero Emission) ще може да изминава с едно зареждане 160 км. Ще бъде възможно да се зарежда от стандартната електрическа мрежа за 6 до 8 часа. Електрическият мотор е с мощност 60 к.с. и има максимален въртящ момент 226 Nm. Максималната му скорост е ограничена електронно до 130 км/час. В Европа Kangoo Express Z.E. ще има цена започваща от 20 000 евро. В някои страни обаче, правителството дава значителни бонуси при закупуването на „чисти” автомобили. Във Великобритания например, правителството би поело 25% от цената на електрическия Kangoo и фирмата или частното лице ще трябва да заплати само 15 000 евро, за да получи електромобила. Трябва да се отбележи обаче, че в цената не влизат акумулаторите, които ще бъдат давани под наем, като от Renault заявиха, че ще струват по 72 евро на месец за четири години, след което стават собственост на клиента. Цената за пълно зареждане на акумулаторите в Европа ще се движи между 1 и 2 евро, в зависимост от цената на електроенергията в съответната страна. Лекотоварният електромобил вече може да се поръчва в много страни от Европа, като първите доставки ще бъдат в средата на следващата година.  
Тагове:
fallback
  • #13
    Gendo ( преди 13 години )
    Най-малко 5 години,дори 10,трябват с тези темпове,за да се говори за сериозна конкуренция на на сегашните ДВГ.Не само като пробег,но и като цени.
  • #12
    Nikolay ( преди 13 години )
    За извън градско каране не става, но за мен ше е перфектна.Всеки ден минавам градско по стотина км.Само, че на тази цена един живот ще ми трябва да избия разликата в цената от обикновена баничарка:).
  • #11
    Анонимен ( преди 13 години )
    И двойно по-голям да е пробега,не е достатъчно.Под 1000-1200 км. не може да се говори за сериозен пробив при електромобилите.
  • #10
    Frodo ( преди 13 години )
    Вярно,че е тъпо.Минаваш 160 км. за 2 часа и после деня ти е загубен.Яко!То ако имаше сметка,всички щяха да правят такива коли.Рено не са измислили топлата вода.
  • #9
    Xtrax ( преди 13 години )
    Izmisli ti dostupna tehnologiq koqto da karash cql jivot s edno zarejdane be - porednata pliunka deto samo pliu po vsichko
  • #8
    Yori ( преди 13 години )
    160 км. и после 8 часа чакаш да се зареди.Супер удобо!***!
  • #7
    WJQ ( преди 13 години )
    УФ!Обичам ръбатите!
  • #6
    аз ( преди 13 години )
    Над 145 км СРЕДНА скорост с 1.4? Колега, да не е 1,4 бара това Канго?
  • #5
    . ( преди 13 години )
    ако се изгради супер гъста мрежа за подмяна на батериите,и леко се вдигне пробега поне до 250-300 км,ще бъде далавера да си с електроавтомобил.за жалост не виждам близките 3-4 години да се получи това ....Пийс
  • #4
    IT ( преди 13 години )
    Дааа правси !! Мисля че ще се полъчи също като с ЛЦД дисплейте много, по-евтини за изработка от кинископите ноо и те в началното струваха майка си и баща си сега са си направо без пари :))Ааа относно батериите рено а други маркли въвеждат система за директна подмяна на изтощената батерия с заредена на зарядната станция обаче наистина си е тъпо да ти искат наем за ползването на батерий 4години..
fallback
Последни