Вход   Регистрация

Продажбите на VW паднаха с 18,3%

Продажбите на VW паднаха с 18,3%
 

Най-голям срив през септември отчита европейският пазар

Световните продажби на автомобили с марката Volkswagen през септември паднаха с 18.3% до 485 000 бройки. В Европа сривът дори достигна 42.6% (91 000 коли), а в най-големия пазар на компанията - Германия, понижението е с  47.1%. В страните от Централна и Източна Европа продажбите на марката през септември са намалели с 19,1%, докато в Русия, която компанията нарича силен пазар, те бележат ръст с 16,2% (9400 продадени коли). В същото време показателите за първите 9 месеца на годината надминаха същия период ан 2017 г. с 2,9% - 4,6 милиона автомобила Volkswagen бяха продадени в света от януари до септември 2018 г.

Продажбите на VW в света паднаха с 18,3%

Volkswagen AG отбелязва в заявление, че основната причина за спада в продажбите, главно в Европа, е влизането от 1 септември в сила на новите стандарти за проверка на вредните емисии (WLTP). Тези стандарти бяха разработени след скандала с фалшифицирането на емисиите, наречен "дизелгейт", и причиниха значителни щети на германския концерн. През цялото лято автомобилните производители активно намаляваха цените на тези модели, които не отговарят на новите изисквания, в резултат на което до септември пазарът се пренасити и търсенето намаля. Освен това на пазара през септември не бяха пуснати тези модели, които не успяха навреме да получат сертификат в съответствие с новите стандарти.

"Периодът от началото на годината до септември беше най-успешният за Volkswagen за цялата му история. Ситуацията през септември беше неуспех за нас, но очаквахме това, предвид рекордните продажби през лятото.", коментира Юрген Щакман, член на борда на директорите на компанията. Според него промените в стандартите ще се отразят на продажбите и през октомври, но до края на годината компанията обещава да получи сертификати WLTP за 14 модела и ситуацията трябва да се подобри.

Реклама  


Купи Vw

  • Dacia Logan 1,6 клима

    8222 лв.

    дата на произв. - септември , 2012 г., пробег - 85000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Opel Corsa

    11 лв.

    дата на произв. - август , 1996 г., пробег - 260000, С.к - Ръчна

  • Dacia Lodgy 1.6 kлима,

    11777 лв.

    дата на произв. - май , 2013 г., пробег - 71800, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Dacia Lodgy 1.6

    7888 лв.

    дата на произв. - декември , 2012 г., пробег - 147000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • Mazda 5 106000 KM-KEYLESS GO/FULL-6+1-УНИАКТ-КАТО НОВА

    7700 лв.

    дата на произв. - декември , 2006 г., пробег - 1060000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Peugeot 207 1.4\КАТО НОВА

    6500 лв.

    дата на произв. - октомври , 2008 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 месец )

вагончика върти суче и пак извърта нещата че и другите имали спад.
както с дизелгейта и другите лъжели.
е да ама не. всеки може да види продажбите на другите и да се увери, че фабриката за лъжите ваг са най зле. а форумната вагонетка ги защитава както винаги все едно акции има от тази смешна селско народна фирма.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Някой въобще прочете ли статията. Отделно за последните 2 седмици прочетох подобни статии за половината европейски производители - силен август слаб септември. Защо - заради WLTP и всички като теглят чертата са си на нормалните продажби.
Ама заглавието е да създаде спор -> коментари -> кликове -> пари
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ти са нарочно ли написа Тойота, да наскачат като бик на червено.Че и това им е комплекс. Да продават колко щат, фирми много, ма планетата една, отровихме я с пластмаса :((
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ама нали до сега тръбиха, че са номер едно по продажби и какво ли не още. Всяка година го тръбят, а накрая, като стане време да се брои все не са първи. Веднъж излязоха начело, но се оказа, че много коли са с доблирани вин номера и проброяването е от техен преброител, а не официално. Никой не им го оспори, защото никой не страда от комплекси да е първи, но на тях този комплекс им е огромен.
Тойота например винаги казват, че не държат да са №1. За тях е по-важно да продават качествени автомобили!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Еее, тея са мн. зле1
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Супер!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Факт! ( преди 1 месец )

Ахахахахахахахахахахахахахаха!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Форумната ВАГонетка се пеняви нещо за конКУРенцията, а къде беше, когато неговите любимци лъгаха и защо тогава не каза нищо за нелоялната конКУРенция от тяхна страна? Що така бе ВАГи? Кво са тея двойни стандарти. Тогава се хилеше, че много по-добри компании фалираха, заради селската фирмичка, която мамеше. И какво за работните места, ако фалират. Ще дойдат други, които ще произвеждат по-качествено и няма да си позволяват такива нагли лъжи.
Закривайте фабриката за лъжите ВАГ
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Освен това на пазара през септември не бяха пуснати тези модели, които не успяха навреме да получат сертификат в съответствие с новите стандарти.

Така е, само уточнете че всякакви оплювани марки като френските ч..кии си сертифицираха всички модели в срок а великите ВАГ не!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 2 месеца )

Ахахахаха!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Bul_gar ( преди 2 месеца )

Новия стандарт WLTP пак не е толкова реален като американския ЕРА, различават се над 10%.
Сега заради по-реалния разход който се декларира данъците в нормалните държави са по високи. Не ми се мисли, ако разхода беше 10% по висок.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: пен ( преди 2 месеца )

"С електричките САЩ/Китай/ЮКорея/Япония ще удушат автомибилната промишленост на Германия. Това ще рефлектира върху цялата немска индустрия и върху икономиката на целия ЕС."

Тъпото е че Меркелица продължава да защитава дизела и да позволява на производителите да мързелуват и да лъжат. Тая бабка ще съсипе целия ЕС!
Отговори
 
+12
 

Положителни: 15  Отрицателни: 3

от: Край ( преди 2 месеца )

С електричките САЩ/Китай/ЮКорея/Япония ще удушат автомибилната промишленост на Германия. Това ще рефлектира върху цялата немска индустрия и върху икономиката на целия ЕС.
На германците достъпа до патентите свързани с електроника им е забранен като на загубили 2св. война. Докато колата беше механика - бяха силни. Очаквам бунт на германеца да се освободи от опеката на САЩ. Обаче базите на американците са там не случайно и не защото Русия се кани да напада Германия.
Пътят на германия е съюз с Русия
Отговори
 
+3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Резултатът е само че ще намалее конглокенцията. И какво - монопол. Оттам още по-високи цени на колите.
Потребителя печели от конглокенцията
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Много ме кефят честите коментари тук тоя производител да закрие, оня да закрие. И дори да закрие какво от това? Какво ще ви се подобри в живота? Освен ако нямате акции в друг (но някак мнооого силно ме съмнява). Ще кажете ама този произвежда мръсни коли. Дори още утре за хлопнат кепенците още 10 години ще ги гледаме по пътищата. А в БГ 20. И освен това какви сте вие регулаторни органи ли, доказани икономисти и пазарни анализатори ли?
Отговори
 
+17
 

Положителни: 25  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Закривай!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 13  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Всички производители в Европа имат голям ръст на продажби през Август. Което естествено води до спад през Септември. Като планираш към края на годината да сменяш колата защо да не се възползваш от промоциите за разчистване на коли под стария стандарт. Но повечето ще прочетат само заглавието и ще хейтват
Отговори
 
+5
 

Положителни: 12  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

ами като не вървят, да ми подарят един Туарег като на снимката...няма да го върна :-)
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Фолк с японски ваген ( преди 2 месеца )

Кармата на мошеника!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 16  Отрицателни: 9

от: ха-ха-ха ( преди 2 месеца )

Краят на нафтовите печки е близо, единствено бай Ганьо ги купува като топъл хляб.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 20  Отрицателни: 13

от: Факт! ( преди 2 месеца )

Ахахахаха!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 12  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising