IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki започва тестове на първите си електромобили

Индия вече е пазар №1 за японската компания

Suzuki започва тестове на първите си електромобили

Тестовете на първите електрически прототипи на Suzuki започват през октомври, официално потвърди японската компания. Изпитанията ще стартират в Индия – изключително важен за Suzuki пазар, където японците искат да увеличат присъствието си в нови сегменти.

Suzuki започва тестове на първите си електромобили

През 2017 година на индийския пазар са били продадени 3,28 милиона леки коли, като половината от пазара се държи точно от Suzuki. Тестовете започват с 50 прототипи, базирани на конвенционалния Suzuki Wagon R, а лансирането на серийни електромобили на местния пазар се очаква към 2020 година.

Плановете на Suzuki за влизане в групата на производителите на електромобили са малко по-различни от тези на другите компании. Японците планират да лансират субкомпактни и по-малки модели с електрическо задвижване и по-късно да започнат да разширяват гамата си с по-големи електромобили.

През ноември миналата година Suzuki и Toyota сключиха съюз за по-бързото лансиране на електромобилите на пазара в Индия. Toyota ще предостави техническа и технологична помощ на Suzuki, а Suzuki ще произвежда колите за местния пазар, като част от производството ще се предлага под марката на Toyota. Suzuki вече има и съвместни предприятия с Toshiba и Denso за производството на батерии.

В момента пазарът в Индия е №1 за Suzuki, тъй като има огромен потенциал за растеж. Анализите на японците показват, че ако пазарът там расте с по 9% на година, то до 2030 година продажбите в Индия ще достигнат 10 милиона коли.

Тагове: Toyota Suzuki
0 от 500
  • #1
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    това е вярната формула при електричките.предлагат се малки коли и когато батериите станат по дабри и пробега по голям може да влязат и при по големи модели. за сега най удачни са малки градски автомобили с реален пробег 300-400 км. също така съм на мнение, че фотоволтаици е хубаво да се монтират по колите. таван преден и заден капак. отиваш на работа оставяш колата на паркинга и тя се зарежда безплатно. какво по добро от това.