Вход   Регистрация

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели
 

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 40 )

Напиши коментар Влез

от: 2jz ( преди 1 седмица )

Забравихте за двигателя на Тойота 4AFE живот минимум 400000 км без ремонт
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Някой ( преди 1 седмица )

В статията ако четете внимателно се говори само за бензинови двигатели.Така че не намесвайте дизели тук.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Бай Иван ( преди 2 седмици )

С този двигател съм от 2009 на меган 1998 . И аз мислех така като автора на статията докато не почва вкарва масло в антифриза. И хоп айде едни пари грешни за байпас на маслена магистрала заради пукнат блок.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: емо ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Здравейте колеги.Ами, и аз да кажа нещо.Има Ауди с двигател 1.9 ТДИ-90 к.с.-1994г., от 13 години го карам с каквото ми дойде, кондензат(нема го вече, ама съм изгорил тонове), нафта където ми падне зареждам, и какво???Един датчик за оборотите съм сменил, Нищо друго!Имам и СангЙонг Кайрон 2010г...ами...освен, че има повече екстри, и е много висок, и е внедарожник, с нищо не превъзхожда Аудито.То не беха чекове, то не беха и други чудесии..Айде, със здраве.Вие си правете сметката...
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 1  Отрицателни: 6

от: Ммм ( преди 2 седмици )

Мегана го взех 2005г. седан произведен в Бурса - Турция всички казваха турски ***, но той вече е на над 200х.км. естествено без ремонт 1,6 бензин 115к.с. и продължава безупречно да се движи.Масла и консумативи само в сервиз на марката другаде НЕ.Той е с усилено окачване вкл. по дебели пружини и амортисьори от тези произведени във Франция или на др. Частите по окачването са предвидени за ползване на пътищата в Източна Европа по предвидими разлики от от тези на Запад с по-хубавите пътища.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: знаещ ( преди 2 седмици )

Сценик 99г и Докер 2012 били с един и същи двигател според смешната статия....ясно какъв разбирач я е писал,общото е че и двата са 1,6 иначе разликите са повече от приликите !
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: гражданин ( преди 2 седмици )

Странно защо този "железен" двигател К7М в средите на запознатите е известен като "бозаджията" !?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 8  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

За Опелите знаем, бензинов Опел няма грешка, тук има не на по 300 000, тук са дошли на 300 000 а вече са милионници и още се движат. Горко на съгрешилите с дизел от тази марка, особено 3.0 Сигнум.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Мерцедес на 400 000 км., да, на трети флайф. За това тук ги бракуват, защото повече не могат да пилят цилиндрите.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Скучни! Ама то Голф и Пасат са едни вълнуващи коли, не ти е работа. За това в Германия определят Пасат като силно надценен.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 14  Отрицателни: 2

от: До докукулукуто ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
спокойно веМръшляк увредените с Рено стават все повече,защото никой не иска Маслоядни оризовки!
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 2  Отрицателни: 9

от: ваген ( преди 2 седмици )

КЪДЕ СТЕ ВАГ?
Отговори
 
+5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 5

от: До кукулака-та ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Поредният нагледен пример колко може да се увредиш от каране/притежаване на рено!

Т.е. това което е върховната "гордост" на изтърбушеното рено е 99-тата дупка на кавала за Мерцедес! Неква си баничарница с 0.1% от общите приходи на продажбите.

Смех,смех!!
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 4  Отрицателни: 12

от: Йокалака ( преди 2 седмици )

Факт е,че Мерцедес също слага двигатели от Рено.
Даже правят Мерцедес по лиценз на Рено.
Не мога да проумея защо Мергел любителите си плюят в устенцата като се опитват да плюят Рено?!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 17  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Надеждни, ама скучни !!!
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: Fury ( преди 2 седмици )

Глупости на търкълца!!! Аз не знам кола, която да не изкара 300К без основен ремонт. Даже жигулетата навремето караха 350 К. Сега всякъкви корейки и китайки като такситата изкарват 500К. Бежовите мерцедеси (немските таксита) ги продават на 480 - 550 х. км без ремонт и има още хляб в тях.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 18  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

То в България няма 10-12 годишен Мерцедес на под 500 хиляди, вие спорите дали можели да издържат до 300. Купувате най-уморените гробници, ремонтирате ги при бай Гошо, не сменяте консумативи навреме, после марката не ставала.

Вземи 10-годишен Мерцедес каран от културен човек на 300 хиляди, обслужвай го по предписаните интервали и с правилните масла в официалния сервиз, слагай премиум нафта и тогава давай мнение за марката.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 21  Отрицателни: 10

от: до:Гроздето е кисело ( преди 2 седмици )

Гроздето никак не е кисело, а е доста гнило и развалено. Ама на теб какво ти пука, че е такова! То вярно, че беше милионера на форума и ги сменяш колите, като носни кърпи и висенето по сервизите ти е хоби.
Чакаш в сервиза за пореден ремонт и си викаш, че си богат и заради това си губиш времето и плащаш, а другите дето са бедни не са като теб и си карат безпроблемните коли, защото нямат пари.
По-добре без пари, отколкото без акъл. Пари се печелят, но акъл да ти дойде е невъзможно, като го нямаш.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

„При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег...“

Какви 300 000 км пробег ве к0медианти?
На Хонда двигателите без проблем минават 500 000 км. Просто нямат слаб двигател. Който да хванеш е супер надежден и безпроблемен, а също така са икономични.
Същата работа са и двигателите на Тойота.
Особено тези на хибридите им по цикъла на Аткинсън са разтоварени мотори и са невероятно здрави. минават си по 1 млн км и питат за още.
Справка такситата Приус по цял свят дето ги карат.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 21  Отрицателни: 8

от: Гроздето е кисело! ( преди 2 седмици )

На кой му пука надежден до 300 000км. Важното е да ти прави кефа колата. Купуваш си Мерцедес караш го 3-4-5 години и го продаваш после.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 11

от: Тойота ( преди 2 седмици )

VVTI на Тойота е по - добър , съгласен съм ,че двигателите на Рено и двигателите на Пежо са добри но от към окачване куцат за това за нашите пътища са по - добре немските коли заради окачването а Японките са най-добрия вариант . Карал съм Сеат , Пежо , Рено , Опел , Фолксваген , Мерцедес ,Фиат,Ситроен,Волво,Форд а последните 5 години Тойота , това е за мен най-доброто въпреки ,че е дизел .
Отговори
 
+3
 

Положителни: 12  Отрицателни: 9

от: Теа ... ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
комедиантето са ровили, ровили та накрай изровили бандустантската класация на световно НЕизвестния сивер таймс!!?
Значи на първо място рено, дето все е на последните места по качество и надеждност във всички класации, навсякъде по света!!
Следват разни ширпотреби, често пред фалит.
И чак на 5 място доказаните ДВГ на Хонда!!?

Както се казва-коментара е излишен.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: none ( преди 2 седмици )

Няма проблеми с окачването на Рено. Не са най-здравите но и не са толкова зле като на Пежо. Биалетки се сменят на 50-60К километра за около 50-60 лв. комплекта (по-спомени). В България и Рено уж се продава с подсилено окачване, доколко е такова не мога да кажа. Не сме имали проблеми досега. И с електрониката не сме имали проблеми, както и с окабеляването. Виждал съм рена по пътищата с недобре работещи габарити и мигачи, но по колите които сме карали не е имало проблеми.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Не само окачването на Дачията е по-здраво от това на Рено, а всичко е по-здраво. Не случайно по класациите за надеждност Дачия винаги са преди Рено. Също, както и Шкода е най-здравата марка в групата на ВАГ. То на Рендетата само окачването им да беше проблем с мед да ги намажеш. Електрониката и всичките им ел.системи са под всякаква критика. Много дефекти и лоши връзки. Кое работи, кое не и кое когато си иска.
При Дачия нещата са по-опростени и много по-надеждни.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Имам един въпрос, ако някой знае нещо.За Рено и от преди знам, че двигателите са им о.к, но ходовата част е проблем за наще ширини.Някой знае ли,какво се крие зад рекламата на Дачия, че били с подсилено окачване за наще пътища. По-здраво ли е окачването на Дачията от на Реното?
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Карал съм Москвич, Пежо, Форд и Мерцедес. По-голяма бракма от Пежо-то няма. А Мерцедеса е просто най-добрият. Личен опит. Не ангажирам никого.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 12  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Двигателите на рендетата не са лоши, но една кола не е само двигател. Другите неща им куцат за съжаление...
Отговори
 
+24
 

Положителни: 26  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Немците едно време правеха здрави коли и двигатели. В момента всичко при тях е пълна скръб.
Правят ги така, че да издържат 200-250 000 км. максимум и се започват големите ремонти. На запад двигатели не ремонтират. Хвърлят го и купуват нов или нова кола. Трябва да върви оборота и да се купува. Никой няма сметка да караш една кола повече от 5 г.
Единствено корейците и японците запазиха качеството до известна степен.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 28  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Мерседес Бенц С220 на един приятел на 270000 реколта 2004 пълен гроб. То не бяха турбо пътища, гартинура, клапани. Точно пък двигателите им от ерата Крайслер бяха пълна скръб. Добре че като ги шитнаха на Фиат напълно затвориха тази глава в историята си и се обърнаха за помощ към Рено.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 19  Отрицателни: 7

от: Брандо ( преди 2 седмици )

Аз пък не съм чувал за ПОДДЪРЖАН ДВГ на Мерцедес да изкара по-малко от 400 хил.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 19  Отрицателни: 7

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising