IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бюджетната марка на Volkswagen ще бъде от 3 модела

Конкурентите на Dacia ще бъдат готови за производство през 2018 г.

Бюджетната марка на Volkswagen ще бъде от 3 модела

Volkswagen ще разшири моделната си гама с ново семейство „бюджетни” автомобили. За да бъдат представени по-добре на пазара, тези модели ще се предлагат под напълно нова марка, която ще се появи през 2018 г.
Бюджетната марка на Volkswagen ще бъде от 3 модела
Това съобщи пред германското издание Bild главният изпълнителен директор на Volkswagen Мартин Винтеркорн. Очаква се моделната гама на новия бранд да се състои от седан, хечбек и кросовър. Цените им ще варират между 8000 и 11 000 евро, което е повече от обявените преди време 7000 евро.

Целта на новата марка е да се пребори на пазара с моделите на Dacia. Освен това сред конкурентите се поставят и автомобилите на възродения неотдавна бранд Datsun. На първо време машините ще се продават в Китай, а след това ще поемат към пазарите на Индия, Латинска Америка, Прибалтика, Източна Европа и Африка.

В Западна Европа обаче новата марка няма да се предлага, въпреки че нейните модели ще бъдат изградени на модулната платформа на Volkswagen – MQB. Тя обаче ще бъде преработена, като ще се намали използването на алуминий и високоякостна стомана. Така шасито ще бъде по-евтино, което ще позволи и намаляване на цената на автомобилите.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ама поло и ъп! не са ли им бюджетните? Или може да има по-долно от тях дори? Хахаха
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    citroen c6 ( преди 8 години )
    фолкщайгена е като собствената съпруга-работа върши но кеф не прави.а новите модели и работа не вършат.един познат си купи пасат 8. тесен отзад друса като голф.
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фолксваген са преизпълнили плана и отдавна произвеждат колите си като конглокенти на Дачия. Ако свалят още качеството и Тата ще ги задмине., а може и Грейт уол.
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    как 2018, те в момента имат редица конКуренти на дачиа самоче не дотам успешни. Иначе като модел и ниво на оборудване и качество имат конКуРентни модели бол да не кажа почти всичките им.
  • #6
    3 rate up comment 12 rate down comment
    а,ето как!! ( преди 8 години )
    Просто наемат специалисти от групата на Фолксваген!Още по-добре направо от Ауди - там знаят как се правят коли с явно превъзходство.Нали,Доше?
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    как!? ( преди 8 години )
    От години наред се води ожесточена борба между Япония и Южна Корея за превъзходството при производството на леки автомобили.Миналата седмица постиженията на южнокорейските Hyundai и Kia бяха официално признати: корейските автомобили задминаха японските коли по отношение на качеството, пише изданието Fortune.Изследователската агенция J.D. Power класира най-добрите автомобилни марки на масовия пазар, като Kia зае втора позиция - веднага след поставената под номер едно Porsche, а Hyundai е на четвърто място, дишайки във врата на Jaguar.Забележителният обрат на съдбата, който помогна на Hyundai и Kia да задминат японската автомобилна индустрия, може да бъде сведен до три фактора.Първият от тях е отдадеността на качеството. Hyundai, която държи двете съдружнически южнокорейски марки, призна, че преди качеството е било лошо и е осъзнала, че без значителни подобрения производителите нямат шанс да успеят в САЩ. Така през 1998 г. компанията въведе директива, която поставя качеството като основен приоритет над всичко останало.Специалистът и консултант в Hyundai и Kia Дон Саутъртън обяснява в интервю, че и двете компании поддържат единна позиция за качеството, която не е трепнала през годините и се уповава на убеждението, че трябва да се постигат такива резултати.Всъщност преди пускането на пазара на новия модел Sonata, който в момента се съревновава със стожери като Toyota Camry и Ford Fusion, инженерите го разглобявали отново и отново, докато не били задоволени от откриването на всеки потенциален проблем или дефект, уточнява Саутъртън.Друг ключов момент за положителния обрат в производството на коли в Южна Корея се състои в управлението на Hyundai - Чунг Монг-коо е новият и изключително уважаван управител на компанията. Като по-млад той е поправял камиони за армията на САЩ, а след това станал председател и управител на Hyundai Motor и Kia Motors през 2000 г.Непоколебимото покорство на подчинените му към неговите нареждания е основен критерий за управлението му. Заповедите и начинанията на Чунг Монг-коо се изпълняват бързо, прецизно и без въпроси.Третият фактор за успеха на южнокорейските автомобилни производители е, че те самите са приели, че моделите не притежават привлекателен дизайн.През 2006 г., след забележки от страна на американски критици, Hyundai привлече Питър Шрайер, дизайнер на Audi, който доби популярност заради ролята му в създаването на спортното купе Audi TT. Почти веднага след това отзивите се подобриха. Под неговото ръководство бяха създадени и модели като награждавания Kia Soul.По-рано този месец Hyundai нае Люк Донкерволке, отново дизайнер на Audi, за да наследи Шрайер, който ще се пенсионира след две години.
  • #4
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тия евтините ФВ са като по-скъпите, все от рециклирани материали правени. Едните са химически тоалетни, а другите прости селски ***. Предназначението им обаче е все едно...
  • #3
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отдавна съм го казал и пак ще го повторя, че Фолксваген може да се конКУРира само с Дачия и Тата. От една черга са тези фирми. Ето поредното доказателство, че съм прав. Я фенчето да каже така ли е или не!Кажи ВАГонче с кого ще се конКУРира любимата ти селска марка! Я да чуем! :)))
  • #2
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    че те не са ли си по принцип бюджетни като марка??? Народна кола, демек достъпна за народа. Или искат да си вдигнат реномето като направят по евтина та Фв да изглежда по така.
  • #1
    21 rate up comment 5 rate down comment
    HAha ( преди 8 години )
    Най-накрая от Ваген взеха да проумяват къде им е мястото, а именно, бюджетни автомобили с технологи от миналия век!