Вход   Регистрация

Volkswagen се разделя на четири холдинга

Volkswagen се разделя на четири холдинга
 

Единият от тях ще бъде оглавен от бивш шеф на BMW

Volkswagen се разделя на четири холдинга
Снимка: Reuters

Германската компания Volkswagen ще се раздели на четири холдингови дружества, съобщава Reuters, цитирайки Handelsblatt.

Посочва се, че корпоративната структура на Volkswagen ще бъде преструктурирана в децентрализирана система с четири холдингови дружества. Към момента от Volkswagen не са коментирали информацията, но се твърди, че едно от дружествата ще бъде оглавено от бившия мениджър на BMW Херберт Диис.

Самият Диис споделя пред Handelsblatt, че ще поеме холдинг, в който ще попаднат марките VW, Skoda и Seat. Основната цел на мениджъра ще бъде да стартира мащабна реформа в германските фабрики на компанията, за да намали високите им разходи.

Audi, Lamborghini и Ducati също ще бъдат отделени в холдинг, както и MAN, Scania и лекотоварните машини на VW. В четвъртото дружество ще попаднат марките Porsche, Bugatti и Bentley, твърди германското издание.

Очаквайте подробности.

Реклама  


Купи Vw

  • Peugeot 508 SW ALLURE 2.0 HDI/140 FAP BVM6/1307R03

    25500 лв.

    дата на произв. - юли , 2013 г., пробег - 93732, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • VW Sharan 1.9 TDI 4Motion

    5999 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 176000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Lexus Is 250

    1999 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 130000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Seat Altea 1.9 TDI

    8299 лв.

    дата на произв. - май , 2008 г., пробег - 132500, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Opel Vectra 1.9CDTI*ЛИЗИНГ

    4880 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 159000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • VW Golf 1.6 TDI DSG

    25000 лв.

    дата на произв. - юли , 2013 г., пробег - 73000, С.к - Автоматична, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 26 )

Напиши коментар Влез

от: Швабен зи каскен ( преди 3 години )

Е, щом ти по-добре знаеш.. Ха-ха!
Засега Европа, викаш, е готова само за канцерогенниците. А пък като стане готова за вхибриди, да се раздват китайците, че колко батерии и електроника има да произведат... Че чичко вурщ от електроника не отбира..
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: анонимен ( преди 3 години )

На печалба? След 17г мъки и продадени 6 мил броя общо, лично се съмнявам. Само парите за разработки не са си изкарали с тези продажби. Имаха един имидж на двигатели на тази технология, но както се вижда има и по-добри. Просто не са решили да ги продават все още. Както казах Европа не е готова за тях
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Швабен зи каскен ( преди 3 години )

Хех, смачкали ги били.. Тойота държат над 60% от пазара за хибриди.
Това да разработиш прототип с няколко стотици милиона бюджет не е особено постижение. Постижение е да разработиш хибрид който се продава и е на печалба като Приус.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: анонимен ( преди 3 години )

Имат нямат E-tron видя се как ги бъхтят тези, които развиват тази технология вече повече от 15г. Може Тойота да имат огромно количество патенти, но се вижда къде са Порше и Ауди. Смачкаха ги със собствената им технология. Когато Европа е готова за хибридите, те ще са тук.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: WORLD is Le Man ( преди 3 години )

Едва ли само нас европейците ни вълнува Льо Ман. Като гледам Японските Нисан и Тойота и Американските Корвет и Форд (догодина) също ги вълнува. Та като се тегли чертата има представители от всички автомобилни континенти.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Швабен зи каскен ( преди 3 години )

Хех, японците отдавна научиха немците на мениджмънт.. производствената система на Тойота я изучават в немските университети, а Порше Консултинг я преподава на европейски затънали фирмички като Еърбъс и Фолцваген, след като инженери от Тойота лично обучиха инженерите на Порше през 93-та как се произвеждат коли без да се фалира.
Не случайно Тойота има много по-голяма печалба от ВАГ, въпреки че последните имат претенции да продават премиум автомобили под поне 4 бранда.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: точно така ( преди 3 години )

Оризарите се учат на инженерна компетентност (неуспешно) в Льо Ман и Формула 1. Сега могат да се научат и на мениджмънт. Няма да им искаме пари за това. :) :)
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: До долния ( преди 3 години )

Абе понавървяват си, не ги мисли сивиците.....
Отговори
 
+9
 

Положителни: 13  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 години )

Върят ли сивиците, момчета?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 11

от: Ауто ( преди 3 години )

Ауди направили рекорд по икономичност с поредния с тракащ канцерогенник! Ами да вземат да впрегнат два коня и една каруца с храна и да изминат следващия път 2500 км за 28 дни, и да ми разправят какво постижение било това, и как милеят за екологията! От 15 години я пускат, я не електрическия Е-трон и все никакви ги няма! Хибриди имали ама никой не ги е виждал и карал! Водородни горивни клетки- бре, инжинерите на ВАГ тепърва научили че и такава технология имало!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 18  Отрицателни: 12

от: Ауто ( преди 3 години )

"Абе,"оризари" смешни,от как Порше и Ауди направиха 8 обиколки на Тойотите Ле Ман хептен се спекохте бе.Айде по-спокойно го давайте,"

Абе о, едно състезание не е никакво изражение на масовата продукция на автомобилните компании. Направили 2-3 болида, а останалат им продукция с технологии от миналия век трови с канцерогенни сажди хората! Много са напредничави, нама що! Нито хибриди, нито ел. коли, за водордни да не говорим!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 16  Отрицателни: 11

от: до Анонимен ( преди 3 години )

Един казал това, друг доказал онова!
А хората си карат Фолксвагени и не е като да не са добри и здрави автомобили!
Анонимната мишка, дето през живота си не е имал собствен автомобил тръгнал да обяснява до колко километра бил проектиран двигателя на Фолксваген хахахаха :D :D :D
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9

от: Швабен зи каскен ( преди 3 години )

Хех, ВАГ щели да се разпадат! Е това си е новина, ако не е поредната партенка..
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: smeh ( преди 3 години )

izvnqvam se za shliokavicata.

tolkova ste zalki - qponski i nemski, orizari i vag :) koi se chupeli poveche i koi po malko. istinata e 4e dokato sa novi ne se chupqt. zora e 4e v BG karame vtora ruka brukmi sa koito pestim s godini i ne ni ostava nishto s koeto da si izbiem kompleksite osven - da si pravim pikata na kokalche po forumite.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 3 години )

Кво се косиш? ВАГ са ви подсигурили до живот.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 7

от: Собственик на сервиз ( преди 3 години )

Алоооо, ами нашите семейства от глад ли да умират?
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 3 години )

И накрая висяг по сервизите, нали? Един руснак си го пише едно към едно - двигател на Ваг е проектиран да избута гаранцията и е чаооооо. Японците поне все още проектират маааалко повече ресурс в автомобила. Ама ще дойде време да ги купувате тея новитеВагении ще гледате плакатите от победите на Льо Ман висейки по сервизите. Спокич.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 19  Отрицателни: 13

от: до Гюнтер ( преди 3 години )

"Като ги разделят на четири ще могат да взимат повече помощи от държавата."

Глупости - те хранят държавата!
Разделянето за по-добро управление, по-изкъсо.

Ей така като зачета глупости из форума и се чудя как ги измисляте бе..? И с каква цел?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 12  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 3 години )

Абе Ганьо селски, не са ли те учили другите овчари, че овцете се броят на есен? Сега може да са толкова, но по-късно да са по-малко. Крайния резултат е важен! Не е важно дали си спечелил битката, важно е да спечелиш войната! Александър Велики го е казал навремето, но знам, че няма как да си го чел, защото не си читател, а писател. Така, че колко битки са спечелили любимите ти СОЦвагени не е важно, важното е че накрая пак Тойота ги бие, като шкембе у дувар.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 17  Отрицателни: 14

от: Анонимен ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Хахаха шампиона е Тойота.Много състезания има за цял сезон.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 3 години )

Абе не знам селски ли са или не,или Гюнтер с какви мустачки е.......но за пореден път показаха в Льо Ман кой е номер1!!! А прехвалените японки останаха на мноооооого обиколки след тях!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 18  Отрицателни: 18

от: Гюнтер ( преди 3 години )

Като ги разделят на четири ще могат да взимат повече помощи от държавата. Освен това ще могат да разделят холдингите на "премиум селски" и просто "селски" марки. Ама да, както беше казал някой по-надолу - ние си знаем - всичко е голф... само черупката е различна.
Немската инженерна мисъл (Гюнтер с рижавите мустачки и дебелите мазни пръсти) прави всички коли от един калъп. И не се казва "фау ве", а "ФАЛ БЕ!" Колите им са един голям фал...
Отговори
 
+15
 

Положителни: 36  Отрицателни: 21

от: yaroslav_stanchev ( преди 3 години )

Покажи Коментара
Абе,"оризари" смешни,от как Порше и Ауди направиха 8 обиколки на Тойотите и 153 на единствения оцелял Нисан на вчерашния Ле Ман хептен се спекохте бе.Айде по-спокойно го давайте,приемете факта,че има ли германски марки в автомобилно състезание по света всички други стоят мирно и отдават чест.
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 20  Отрицателни: 33

от: Анонимен ( преди 3 години )

Пак са измислили някаква машинация и вратичка за далавера. Колкото и холдинга да направят, винаги ще си останат най-умрялата селска марка. Факт!
Добре, че баба им Меркел и братски социалистически Китай им удрят по едно рамо, че иначе много ще е закъсат...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 21  Отрицателни: 19

от: Анонимен ( преди 3 години )

гледат данамерят високоплатена служба на топ=шефовете и да орежат разходите на другите работници. типичен бюрократкси подход. май затова изгониха Пиех
Отговори
 
+22
 

Положителни: 31  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 3 години )

отчаян опит да направят така че едни от марките да не свалят имиджа на другите. няма да има ефект. всички знаем че таурег, кайен, бентйага и кю 7 са едно и също хаххахаххахах
Отговори
 
+23
 

Положителни: 41  Отрицателни: 18


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising