IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Audi Q7 дебютира в България

Новото поколение на модела има стартова цена от 121 597 лева

Новият Audi Q7 дебютира в България

Представеното в началото на тази година ново поколение Audi Q7 е вече налично и на българския пазар. Моделът дебютира на специално събитие в центъра на София, на което присъстваха журналисти и клиенти на марката.
Новият Audi Q7 дебютира в България
Организаторите на събитието изтъкнаха основните предимства на новата генерация на модела, сред които изцяло нова платформа, значително по-ниско тегло, по-просторен и комфортен салон, оптимизирани двигатели, по-богато серийно оборудване и напълно нова версия, задвижвана на електричество.

Въпросният хибриден Audi Q7 e-tron все още не е наличен на нашия пазар, но от българското представителство на марката обещаха, че моделът ще се предлага и в България, вероятно още тази година.
Новият Audi Q7 дебютира в България
Към момента новият Q7 е наличен с конвенционални дизелови и бензинови мотори, като базовият автомобил стартира от 121 597 лв. с ДДС. Това е версията с двигател 3.0 TDI (272 к.с.) и автоматична кутия с 8 степени.

Въпросният модел ускорява от място до 100 км/час за 6,3 секунди във версия с 5 места (6,5 сек. при 7-местната версия) и има среден разход на гориво от само 5,7 л/100 км, заявиха от компанията.
Новият Audi Q7 дебютира в България
Снимки: Automedia.bg / Audi

Подробна информация за новия Audi Q7 вижте ТУК
 

Тагове: audi q7
0 от 500
  • #41
    35 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мерцедеса си е Мерцедес. Тоя кош на нищо не прилича а и със сигурност ще се чупи яко.
  • #40
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Не знам кой се е подписал под този дизайн и му е дал разрешение за започване на производство. Какво му е новото на този автомобил? Изглежда много по-зле от старото Q7, а отделно и че изглежда много по-малко Ауди от предишното. Все едно гледаш поуголемен вариант на А6 Олроуд. какви са тия огромни надвеси отпред и отзад, какво се случи с формата на радиаторната решетка... Изобщо във ФВ групата в последно време се забелязва остър лаг на дизайн. Ако с това се надяват да борят Х5... сбъркали са!
  • #39
    34 rate up comment 0 rate down comment
    wrcbkjdw ( преди 9 години )
    Шеви Каптива фейслифт? :)
  • #38
    38 rate up comment 5 rate down comment
    Ганьо Ганев ( преди 9 години )
    Я че то харчело само 5,7л на 100км. Ам'чи моят Трябант харчи повече.Хора я не ставайте смешни за тези цифри които давате. Толкова харчи само на място предполагаме. И ние имаме съвремени коли с компютър и мога да ви кажа от сега че на комбиниран разход по малко от 10л/100 км. няма да падне.Вие съвсем ни взехте за будали !!!
  • #37
    33 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Не всеки кара ML63 AMG, защото не всеки може да си го позволи! Като си купуваш SUV, ясно е, че ще харчи много! Разликите между разходът на гориво между отделните версии не е чак толкова голям! Ако искаш автомобил, който да харчи малко...вземи си Корса!
  • #36
    38 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чакайте сега! Защо 1-2 *** тука, постоянно говорят за клозети на ВАГ, за някакви измислени платени проучвания, сякаш са лично засегнати?!?До колкото знам, една е марката правеща коли които се захранват от екскременти, и една е компанията световен рекордиор по сервизни акции! Айде вие като сте си разбирачи, карайте си Японо-Китайските "премиуми", а ние ще караме каквото си преценим. Не ни набивайте вашето плиткоумие постоянно, приличате на бавноразвиващи се шизофреници!
  • #35
    37 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И в Холандия не искат клозетите на ВАГ.Повече или по-малко, това е известен проблем на някои TFSI двигатели на VW Group , консумиращи повече петрол, отколкото се очакваше. В Холандия, обаче, тези дни, една застрахователна компания решиха да възстанови вече не ремонти, свързани с този проблем.Проблемът възниква, както на 1.4, 1.8 и 2.0 TFSI, използван от всички марки на VW Group (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) дори и в бързи модели, вижте Golf GTI , а някои 2.0 TDI двигатели, като Volkswagen Amarok и Transporter .Предимно, проблемът с висока консумация на масло се случва в 2.0 TFSI. Холандското дружество Autotrust го казва е получил съобщения, че те консумират до 1 литър масло на 1000 км, а тя получава около заявление за обезщетение на всеки два дни. Вие разбирате, че проблемът за застрахователната компания е голям, който има няколко стотици застрахованите автомобили с TFSI и TDI двигатели.Така той решава да спре да плаща компенсация за разходите за ремонт щети (нови и извори на бутала), холандската фирма уводни модели на VW Group, на PON, да не са го направили досега нито един коментар по този въпрос.
  • #34
    41 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам менталното ниво на другите,но на собствениците на ВАГ е очевидно.Всички са с много тъмен тен и живеят в гетата.
  • #33
    37 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Перфектен автомобил!Завистливите мишки нека си коментират!
  • #32
    36 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ааа, колега знаем знаем...Една марка, произвежда най-грозните автомобили в света. но понеже това не и стига, те са с най-много сервизни акции, с най-много дефекти, и убиват най-много хора на пътя! Га не говорим аудиторията която възхвалява тези автомобили, на какво ментално ниво са!И понеже това не и стига, тази марка вече има автомобили, задвижвани на фекалии. Специално за най-големите феньовьйе!!!!