IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият 4х4 на Renault търси световен успех

Кросовърът Kadjar дебютира под прожекторите на Женева

Новият 4х4 на Renault търси световен успех

Водена от успеха на своя Capture, френската компания Renault представи още един нов кросовър. Той е позициониран в разрастващия се С-сегмент и е основна част от стратегията за международен ръст на Renault. Моделът носи името Kadjar и има амбицията да комбинира характеристики на SUV, комби и седан.
Новият 4х4 на Renault търси световен успех
Kadjar е създаден като универсален автомобил, подходящ както за тесните градски улици, така и за магистралите и труднопроходимите пътища.

Моделът предлага 4х2 или 4х4 задвижване. Версиите с предно предаване могат да бъдат оборудвани с електронна система за подобряване на сцеплението в трудни условия Extended Grip, докато моделите с 4х4 разполагат с три режима на задвижването - Auto, LOCK и 2WD. Просветът и при двете версии е повече от приличен - 190 мм.

"Kadjar демонстрира висока надеждност за придвижване по трудни терени, но същевременно стои уверено на пътя и предлага висок комфорт, съизмерим с този при големите седани", казаха от френската компания по време на представянето в Женева.
Новият 4х4 на Renault търси световен успех
В основата на новия кросовър е модулната платформа CMF-C/D (Common Module Family) на Алианса, използвана и за последните поколения Nissan Qashqai и X-Trail. Сравнен с Qashqai, новият Kadjar има почти аналогични размери (4,45 м дължина, 1,84 м широчина и 1,60 м височина), но е с около 10 см. по-дълъг.

По-щедрите габарити правят френския автомобил едно от най-практичните предложения в сегмента. Багажникът, който може да бъде конфигуриран по няколко различни начина, предлага водещ обем от 472 литра, а в салона са налични още 30 литра обем за съхранение на малки вещи и предмети.

Що се отнася до дизайна на Kadjar, той е изпълнен в стила на най-новите модели на Renault, включително Capture. Но демонстрира по-изтънчени и същевременно мускулести форми. Впечатление правят предните и задните LED светлини, хромираните елементи, широките арки на калниците и динамичната странична линия.

Интериорът е създаден в унисон, като залага на изискан стил и висок комфорт. Материалите по таблото са меки на допир, като редица елементи са хромирани или облечени в кожа. Арматурното табло представлява 7-инчов дисплей, а централната конзола е приютила новата мултимедийна система с гласов контрол Renault R-Link 2.
Новият 4х4 на Renault търси световен успех
Гамата от двигатели се състои от два дизелови и един бензинов мотори, които разполагат със старт/стоп система и покриват стандарта Евро6.

Дизеловите опции са добре познатите Energy dCi 110 и Energy dCi 130. Агрегатът с обем 1,5 литра генерира 110 к.с. и има среден разход на гориво от 3,8 литра на 100 км. Вредните емисии на СО2 са само 99 г/км. По-мощният 1,6-литров дизел разполага със 130 к.с. и може да бъде снабден с 4х2 или 4х4 задвижване. Бензиновият двигател е Energy TCe 130, като има обем от 1,2 литра и генерира 130 к.с.

Предлаганите трансмисии са 6-степенна ръчна или 6-степенна автоматична с два съединителя, като втората е достъпна единствено с двигателя Energy dCi 110.
Новият 4х4 на Renault търси световен успех
Renault Kadjar е световен модел, създаден за да бъде продаван на всички големи за марката пазари, включително Китай.

В продажба новият кросовър ще влезе в началото на това лято едновременно в Европа и голяма част от страните от Африка и Средиземноморския басейн. А през 2016 г. ще стартират продажбите му и на най-големия автомобилен пазар в света - Китай.

Към момента липсва информация за цените на модела. От компанията обаче ни разкриха, че те ще бъдат малко по-ниски от тези на Qashqai.

Автомобилите за европейския пазар се произвеждат в Паленсия, Испания. А тези за Китай - в изгражданата в момента фабрика на смесеното дружество Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC).

Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg



 

Тагове: renault kadjar
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Безспорно е така - голфа за тези пари е гол като жигула, но дадох този пример че ако проблема е в родината на колата за същите пари можеш да си вземеш и немскаТова е предимството на Френските - за същите пари получаваш повече играчки а качеството не е по-лошо (говоря като собственик на Пежо, за Рено не знам от първа ръка)
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Blake ( преди 9 години )
    Зависи за цената какво получаваш - при Голф за 31 хиляди получаваш седалки и волан, а при френските автомобили - кола с много екстри. Така че не ми говори за 2 хиляди разхвърляни - тоя Голф докато го докараш до ниво на оборудване като стоково Рено, ше стане 40-так ;)
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В световен мащаб Нисан продава повече коли от Рено и ПСА взети заедно. Но тамошните нисани нямат нищо общо с европейските за това съм съгласен че трябва да се гледа само местния пазар.Без Рено Нисан в Европа ще станат като Инфинити - да продават 5 хил бройки за цвят и толкова.И да попитам защо щом Нисан са толкова велики защо дължаха 20 милиарда преди да дойде Рено а сега са на печалба
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    До наблюдател:Нисан Кашкай -01.2008г.новаРено Туинго -01.2012 нова МБ А клас 180сди 01.2006 2-ра ръка
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Наблюдатела ( преди 9 години )
    Големи сте маняци! Някой от долу изказалите се карал ли е,имал ли е и подържал ли е кола произведена след 2005та ? А? Като пи-ете колко здрав бил Голфа и колко счупено реното имате в пред вид Голф 3-ка с МР-3ка и Рено меган 96-та.Всеки се простира върху чергата си.През 2015та кросовърите се харчат като топъл хляб.Тук на ФВ е слабото място понеже Тигуан е едва 5-ти по продажби.Кашкай е едноличния лидер а Корейците с I-35 и Спортидж го гонят.Нормално е Рено след Каптюр да пробват и нещо ново.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    http://***.best-selling-cars.com/europe/2014-half-year-europe-best-selling-car-manufactures-brands-models/Оня против Реното да погледа малко статистика, преди да си пише тъпотиите за продажбите на Рено и Нисан.Поне в Европа!
  • #10
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В другата статия е Колата (HONDA Type R), в тази статия е ментето!
  • #9
    3 rate up comment 12 rate down comment
    До ония с реното ( преди 9 години )
    Да, към 2000г. рено за малко да бастиса сериозна фирма като Волво.Сега на 1 рено се падат по 5-6 продадени Нисана, ама според зомбираните "добре че държели управленския пакет".Альоо - открай време нивото на рено е дачия, лада , тата и т.н. Факт, доказан многократно от класациите за недижност и качество навсякъде по света!
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дали е заради цената - Голф започва от 31, Меган Също, С4/308 от 29хил - тия 2 хил лв като ги разхвърляш в лизинговия период не се усещатА не даваш 500 лв за смяна на накладки или 200 само за масло
  • #7
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    пътищата ни са пълни с френски коли защото хората нямат пари за по-добро,