IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И E-Class става Maybach

Емблемата на луксозния бранд ще краси следващото поколение на модела

И E-Class става Maybach

Следващият модел на марката Mercedes-Maybach ще бъде представител на семейството E-Class. Това съобщи шефът на американското подразделение на Mercedes-Benz Стив Кенън пред Automotive News.
Още един кандидат за Maybach
Става дума за новото поколение на модела, което ще се появи в края на тази или в началото на следващата година. Очаква се новата E-Class да бъде по-спортна и по-голяма, като ще използва платформата MRA, на която е изградена и последната генерация на C-Class.

В гамата на модела ще влязат два седана – стандартен и с удължена база, както и купе, кабриолет и комби. Настоящият вариант на Е-Class претърпя фейслифт преди 2 години, когато остана без четирите си кръгли фара – отличителен белег на модела в продължение на 3 поколения.

Луксозната версия на новата E-Class ще бъде вторият представител на възродената марка Maybach. Първият е показаният през миналата година седан Mercedes-Benz S600. Очаква се да има и трети – луксозна модификация на всъдехода GL, който след промяната на имената на моделите на марката ще се предлага като GLS.

Снимка: Mercedes-Benz

 

 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Е-Class претърпя фейслифт преди 2 години, когато остана без четирите си кръгли фара отличителен белег на модела в продължение на 3 поколения" - КРЪГЛИ, КРЪГЛИ, КОЛКО ДА БЯХА КРЪГЛИ ПРЕДИ ФЕЙСЛИФТА?!
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абсолютно нищо не разбирате от коли че не коментирайте неща от които сте много далеч. Модулните платформи не правят моделите едни и същи. Те просто намалят разходи и скоро ще ги виждаме при всички марки. Това е като конструктор Лего, много блокчета, от които като добавяш и правиш различни неща. Можеш да направиш танк, къща, самолет и т.н. Модулните платформи са същите, добавяш елементи, правиш я по-голяма и още по-голяма. Е-класата няма да има общо с С.класата нито като возия,простор,габарит...
  • #9
    1 rate up comment 12 rate down comment
    сър пичук ( преди 9 години )
    Хаха а ползват 4 и 3 цилиндрови на французите.Задно задно ама дойдохте на френския че по добро от предно и макс 4 цилиндъра с компресор нема.Германците пак са технологично изостанали те не че са били напреднало някога.
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    пацо ( преди 9 години )
    Гледам тука пак големи спецове. Как не са се сетили да ви вземат на работа в Даймлер, малко акъл да сипете. Платформата на Ц-класата е много добра, достатъчно здрава. Със сигурност Е-класата ще е по голяма и ще вози по добре, както е било винаги. А така като гледам продажбите нарастват, стратегията е вярна и работи. Чуда се що вместо да пишете глупости не се помъчите да изкарате някои лев, та поне 5г, Мерцедес да си купите.
  • #7
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГените като намалиха пратформите поевтиняха ли. Даже поскъпнаха
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до долния ( преди 9 години )
    е ти нали уж си "баварец" - кво се косиш за майка България!?
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    правят го на една платформа за да постигнат по-добра цена. иначе щеше да стане като астън мартин и да няма кой да го купи. а плювачите тука и без това няма да го купят - но затова пък да се наплюят на воля. клета майка българия...
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Руса пичка ( преди 9 години )
    Ше си сложа М-то на мойта А-класа и ше си имам и аз Майбач! Нъц!
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След като Е-Майбах всъщност е раздуто С, до няколко години чакаме А класа Майбах
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    И един трицилиндров двигател и после обяснявай,че за S класата бил с шест карбурато "Гарет" за Маубач бил с десет,за Е класата бил с четири и половина,за С класата бил три и четвърт ,а за А класат нямал нищо общо с трицилиндровия на Форд.....?Изобщо някой нещо разбра ли?Някой ще остане ли мъж и да не се върже на последната милиардна реклама за пропаганда ,за изкупуване на един и същ модел в различна форма?Ми да си го кажат :-право куме в очи....,но е е сгодно от финансова СГОДА!Туй става щото Жените масово купуват каквото им изпадне по цветуща реклама!Много лесно се манипулират жените,но болшинството заблудени и неуки как да ги манипулират мъже постоянно изтъпяват в присъствието на Жени,а трябва да е обратното.....И ЗА ТОВА ИСТИНСКИТЕ МЪЖЕ СТАНАХА РЕКЛАМНИ МАНИПУЛАТОРИ НА КОЛИ,СЛЕД КАТО ВИЖДАТ КОЛКО СА СМЕШНИ ЖЕНИТЕ И ТЪРЧАТ ДА КУПУВАТ МОДЕН СРАП,А БОЛШИНСТВОТО ОТ МЪЖЕТЕ,УЖ МЪЖЕ КАЗАХМЕ....ГЛЕДАТ ДА ИЗКУПУВАТ ОСТАНАЛИТЕ СИТЕ НЕНУЖНИ НИКОМУ МОДЕЛИ ,ТА ДА МОЖАТАКО НЕ ВКЪЩИ,ТО С КОЛИТЕ ДА ИЗПЪКНАТ:-....,ЧЕ ПЪК ТЕ НА ВЗИМАТ:- ОСТАНАЛИТЕ КОРЕННО-РАЗЛИЧНИ,А ТО БАШ СЪЩИТЕ МОДУЛНИ СКРАПОВЕ В ПО-ГОЛЯМА И ПО ЧУПЛИВА ,РАЗЛИЧНА ПО ФОРМА И ГОЛЕМИНА УЖ ДРУГА КОЛА ....??? ТА ИСТИНСКИТЕ МЪЖЕ СТАНАХА ПРОМОУТЪРИ НА НОВИЯ СКРАП ДА ГО КУПУВАТ ЖЕНИТЕ,А ПО-СЛАБИЯ ПОЛ ОТ ЖЕНИТЕ ДА ИЗКУПУВАТ НА БЕЗБОЖНА ЦЕНА ОСТАНАЛИЯ СКРАП!!!ДА БЪДЕШ МЪЖ Е ТРУДНО!!!....ПОВЕЧЕТО СЕ ОТКАЗАХА...........