IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda добави още 70 к.с. на хибрида CR-Z

Японците поставиха компресор на агрегата на хечбека

Honda добави още 70 к.с. на хибрида CR-Z

Спортното подразделение на компанията Honda - Honda Performance Development, подготви допълнителен пакет за хибридния си хечбек CR-Z. В него влизат механичен компресор, интеркулер, пренастроен блок на управление на мотора и въздушен филтър. Благодарение на това мощността на модела е нараснала с близо 70 к.с. – от 130 в стандартната версия до 197.
Honda добави още 70 к.с. на хибрида CR-Z
Агрегатът на CR-Z се състои от 1.5-литров бензинов двигател, електромотор с 14 к.с. и комплект литиево-йонни батерии с емкост 15 кВт/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 8.8 секунди, а максималната скорост на хибрида е ограничена на 200 км/ч.

Засега от Honda не съобщават как ще се променят тези характеристики след поставянето на допълнителния пакет. Той ще се предлага единствено за версията на Honda CR-Z механична скоростна кутия (б.а. – моделът се предлага и с вариаторна трансмисия). В комплекта е включен и заден диференциал с повишено триене.
Honda добави още 70 к.с. на хибрида CR-Z
Цената на доработката е 5495 щатски долара, като ще се предлага единствено за автомобили Honda CR-Z, произведени през 2013 и 2014 г. Пакетът ще е достъпен само за машините в САЩ, тъй като в Европа моделът бе спрян от продажба заради слабия интерес.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Соихиро Хонда четете повече за него - има каво да научите
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Анонимен ( преди 10 часа )Фен съм на марката, но с хибридите се излагат и то тотално. Отдавна писах, че с тези меки хибриди няма да имат никакъв шанс и бях прав.***Napylno syglasen. Vse edno che az sum go pisal. Zaklet Honda man - imal sym samo Honda (v momenta edin Accord 2007 - ne go zameniam za nov, i edin Civic 2009 - bih go zamenil s udovolstvie). Hibridite obache na Honda (s izkliuchenie na pyrviia Insight deto praveshe 66 mili na galon sa po-skoro titla otkolkoto deistvitelnost.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Az si misleh, che otdavna sa go spriali i v USA. Slab motor, nevpechatliavasht dizain, smeshen za hibrid razhod na gorivo. S edna duma nito e sprten, nito hibrid. Zatova pyk cenata kato na "naroden" sporten hibrid. Nai-nespoluchliviia model na Honda v momenta. Golemiia mu konkurent - Honda Insight - nevzrachna kolica s pretencii da byde naroden hibrid (bez da pretendira da byde sporten). Ne che Civic-a hibrid e po-stoka, no pone e Civic.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Електромотор с 14 к.с!!! От Хонда се излагат! Те на робота им Азимо моторчетата са по-мощни!
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Минчо ( преди 9 години )
    Голяма гъзария ще е да караш това!Като се има в предвид ,че ще сте една шепа хора в Европа!
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Електромотор с 14к.с.? Ако няма къде да заредите батериите, купувате си от най-близкия магазин 2 батерии ААА. И продължавате пътуването. 14к.с. дано това да е някаква грешка.
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука май има прекалили с LSD-то
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    това с абразивните дискове съм съгласен че вероятно не е най-добрия преводно мисълта ми е че има и LSD с повишено ***
  • #4
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    Приятелю, на български се превежда диферинциал с ограничено приплъзване и между другото, никъде в този дифернциал няма АБРАЗИВНИ дискове. Такива може да има на ъглошлайфа ти, но не и в елементите на този компонент от задвижването. Има няколко типа ДОП и предполагам, ти визираш clutch type LSD и неговите pressure discs, което не се превежда като абразивни и имат малко по-друга роля.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фен съм на марката, но с хибридите се излагат и то тотално. Отдавна писах, че с тези меки хибриди няма да имат никакъв шанс и бях прав. Сега залагат на немската стратегия да изпиляват ДВГ-то на макс, а хибридната система да е като за чистачки. С този електромотор с 14 к.с. какво ще движат?! Климатик, чистачки ли или ЦД-то. Излагация пълна. Сори, но колкото и да им харесвам колите, няма как да не ги нахраня за глупостите, които правят относно хибридите. Силата им е ДВГ и горивните клетки за сега.