IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini ще търси "втори Китай"

Италианците се оплакаха от сриващи се продажби в страната

Lamborghini ще търси

Lamborghini ще търси "втори Китай", опитвайки се да реагира на сриналите се продажби в най-бързо развиващата се икономика в света, пише Finance Yahoo.
Lamborghini ще търси
Един от възможните такива пазари според ръководството на Lamborghini е този на Индия. Друго възможно спасение е САЩ, където компанията се надява да изпревари прогнозните резултати за тази година, като по този начин да неутрализира загубите в Китай.

"За съжаление зад ъгъла няма много пазари, като този в Китай. Именно там откриваме най-голямото си предизвикателство в момента. Това е вторият по големина пазар за нас, но мисля, че много добре знаете каква е държавната политика в страната. В момента на хората им е трудно да си купят луксозна стока, каквото всяко Lamborghini e," коментира изпълнителният директор на Lamborghini Щефан Винкелман пред журналисти в Ню Делхи.

През последните години продажбите на Lambоrghini в Китай растяха устойчиво до 230 продадени единици през 2012 г. По-добър годишен резултат италианците реализират единствено в САЩ.

В последно време обаче скъпите спортни автомобили в страната сe асоциират с корупция и мошеничество, като техните собственици са подложени на постоянни проверки от властите. Именно това кара клиентите да насочат избора си към по-скромни автомобили.

Индия, от друга страна, е третата най-голяма икономика в Азия. В страната се предлагат все повече луксозни автомобили, като Jaguar F-Type, например, чиято цена е около 14 милиона рупии или 226 000 долара. За сравнение базовият модел на Lamborghini в Индия струва 370 000 долара. През миналата година италианците са пласирали само 17 автомобила в страната, а през тази се надяват бройката да надхвърли 20.

Експерти смятат, че на Lamborghini няма да й е никак лесно във втората по популация страна в света, където данъкът за луксозен автомобил надхвърля 100%. Другият основен проблем са осеяните с дупки пътища, както и задръстените големи градове.

Снимка: Reuters

Тагове: lamborghini
0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    emi 4estno danuka v india me kefi!sega razbiram za6to im pravqt tata nano i drugi tam 4udatosti!!!bil sum v mumbai...ne6to kato ogroooooooomna *** mahala v moderen grad...ta ne moa si redstavq lambo na takova mqsto, dosta nelepo!abe kakto e trugnalo sofia sled 50ina godinki...
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    A zashto ferrari kato e izcqlo italiansko,nqma zagubi ,a samo jani pe4albi i razvitie.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    Те хората си обясняват в статията как се е стигнало до такава ситуация, бай ти *** пан неговата си знае. Добре, че има и такива като теб, че останалите да изглеждаме умни.
  • #1
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еми това е положението вагенчета.Не може част от името ти да е винкел , да правиш уж расова италианска кола с отпадъци на ауди и да претендираш , че си алтернатива на Ферари.Не става.Вече даже и азиатците разбраха каква е истината за вас.