IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota остава световен лидер след първото тримесечие

Японската компания е продала 2 430 000 автомобила

Toyota остава световен лидер след първото тримесечие

Toyota Motor запазва челното си място по продажби сред световните автомобилни производители за първото тримесечие на 2103 г. По информация на изданието Autoevolution, по този показател японците продължават водят пред главните си конкуренти - Volkswagen AG и General Motors.
Toyota остава световен лидер след първото тримесечие
За периода 1 януари – 31 март на световните пазари са били продадени 2 430 000 автомобила на Toyota. Тази бройка превишава показателите на General Motors със 70 000 коли и на Volkswagen със 160 000. В сравнение със същия период за 2012 г. обаче продажбите на японската марка са намалели с 2.2 %, докато тези на GM и Volkswagen са нараснали съответно с 3.6 и 5.1%.

„Да бъдем номер 1 по продажби в света, никога не е било наша цел – коментира прес-секретарят на Toyota Motor Сино Ямада. – За нас по-важно е да създаваме качествени автомобили и именно натам сме насочили своите усилия.”

Снимка: Autoblog

0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 12 rate down comment
    str ( преди 11 години )
    Тойота са качествени коли спор няма,обаче това, че си умират да оправят дефектните си коли. В САЩ в момента собствениците на Hihgtlander Hibrid водят съдебни битки пътната администрация да признае изгърмял инвертор за опасен проблем за да принудят Тойота да си ги оправя защото ремонта е 9000$ а пък май доста често гърмят.
  • #22
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Висшето ръководство на VW могат да ги наемат за чистачи на тоалетни в магазините на Тойота,за друго гестаповците не стават.
  • #21
    7 rate up comment 18 rate down comment
    до 2JZ ( преди 11 години )
    "клиентите на Тойота са най-доволни"кой те излъга?
  • #20
    34 rate up comment 6 rate down comment
    2JZ ( преди 11 години )
    Хех, ВАГончетата много се кефят на сервизните акции на Тойота, обаче акъла им не го побира защо клиентите на Тойота са най-доволни. Ами просто е - Тойота знае как да носи отговорност за продуктите си. За тях винаги клиента е прав. Японците никога не отговарят с НЕ. Коренно различно отношение в сравнение с надутите и ограничени вурстове които се смятат за безгрешни и клиента им е винаги виновен.
  • #19
    37 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Жалка картинка. ВАГ с 12 бранда не може да задмине Тойота вече колко години станаха...Шапка свалям на този безделник, който пише едни и същи изтръпнали коментари от супер селски никове.
  • #18
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота и качество са взаимно изключващи се понятия ! РАЗБЕРЕТЕ Тойота е но1 по продажби и сервизни акции, защото бълва евтина и некачествена продукция произведена в ТУРЦИЯ и полша
  • #17
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Фрухтия Петрогонова ( преди 11 години )
    Имаа имаа, Балък, чакащ пред сервиза тойотата си, и през това време я хвали колко е хубава, да може да не е само той прецакания ! не нам !
  • #16
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Щипорхамяна Ангелова ( преди 11 години )
    Няма по жалка гледка от балък в ТОЙОТА... аа всъщност има ! Балък чакащ Тойотата си пред сервиза, след поредната СЕРВИЗНА АКЦИЯ !
  • #15
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Гроздан Шарльопаунов ( преди 11 години )
    Ами явно много скучаещи хора със свободно време да висят по сервизите има !
  • #14
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Adelina Nikiforova ( преди 11 години )
    Nai obiknoveni bokluci sa si toiotkite, bokluci generira6ti Multi-milionni servizni akcii !