IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota GT 86 ще получи турбо

Японците съобщиха официално, че изпробват варианти с компресор, турбина и електромотор

Toyota GT 86 ще получи турбо

Toyota GT 86 ще получи турбо
Toyota 86 GTS Aero Kit

Toyota GT 86 е една от най-добре балансираните спортни коли на пазара, но голяма част от потенциалните й клиенти искат по-висока мощност. За такава по-силна версия се спекулира от край време, но вече е сигурно, че тя ще бъде факт.

Това съобщи Тецуя Тада, който ръководи създаването на Toyota GT86. Пред изданието Autocar инженерът уточни, че по-мощната Toyota GT 86 ще се появи с фейслифта на модела. Все още не е ясно какви доработки ще получи автомобилът, но в момента се тестват версии с механичен компресор, турбина и електромотор.

Тада заяви, че електромоторът, който изпитват, служи най-вече за подпомагане атмосферния двигател при ниските обороти. Електрическото задвижване, заедно с батериите, редуцира и потреблението на гориво, но също така увеличава масата на самия автомобил. За да остане тя сравнително ниска и за да не бъде нарушавано разпределението на масите, инженерите на Toyota ще използват композитни материали за определени части от каросерията. Спортното подразделение TRD разработва и редица елементи за оптимизиране на аеродинамиката.

Настоящата версия на Toyota GT 86 разполага с 200 к.с. и 205 Нм. Те доставят ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 226 км/час.

Още за Toyota GT 86
Напред към доброто старо време

Тагове: toyota gt 86
0 от 500
  • #29
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да бе, трб, много ясно че не ръцждясват, тя немската стомана е наръждаема защото е от рециклирани немски каски. Ха-ха, счупи олигофренометъра.
  • #28
    5 rate up comment 7 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    Дифорс Валвматиков pri Audi Bmw i Mercedes takova neshto ne moje da stane i ti go kazvam shtoto go vijdam s o4ite si...a ne go cheta v nqkoi forum i vsqkakvi takiva psevdo istochnichi ot koito cherpite informaciq pisheshtite tuk ;)
  • #27
    4 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    toq palqcho deto psuva ot moe ime ne sum az durja da pod4ertaq..po4ti sum sigoren 4e edin i sushti si psuva i se otgovarq...mn jalki provincqlisti ste v toq sait pisheshtite....amaa mn jalki kompleksirani selqnduri...
  • #26
    12 rate up comment 11 rate down comment
    бла-бла ( преди 11 години )
    Е,поне ще тръгва вече.А дали ще спира? Или това ще е задача за следващия фейслифт.
  • #25
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АМИ не е тойота,май субару им я направиха?Аз не знам тойота да прави боксери и задно?
  • #24
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    НИЩО НЕ СИ НАПРАВИЛ...
  • #23
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    кошник
  • #22
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Nero ( преди 11 години )
    Колко да не е Тойота, като шеф на проекта е Тецуя Тада, инжинер от Тойота? ВАГончетата се комплексират яко от истинските автомобили и затова омазват с екскременти всяка статия за такива. ВАГончета, какво да ги правиш..
  • #21
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Klasika ( преди 11 години )
    А дизайна ?!?Колата е супер ЧЕСТНО !!!Предава веднага информация и завоите ги взимах с леко поднасяне като с 3 почуквания влизаше отново в пътя като релси.Има дупка,защото газта не се връща след като отпуснеш за да не се бави скороста,но ако решиш пак да дадеш газ има изчакване заради стопирането на ***.Същото както при Фолксваген Бора.Но като свикнеш не се усеща,докато при Бората си е тегаво.Но дизайна ?!? Хюндай купе - Перке ?!?Прекрасна,но *униформен*дизайн ?!?Ще я направя пак великаhttp://imageshack.us/photo/my-images/24/toyotagt86sideview623x3.jpg/
  • #20
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Megane RS също.