IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes губи най-трудно цената си

Три модела на Mercedes-Benz бяха определени като автомобилите с най-голяма остатъчна стойност през 2015 г.

Mercedes губи най-трудно цената си
Анализът е направен за изданието Focus Online от фирмата Bahr & Fess Forecasts. Mercedes-Benz B-Class, CLS и SLS AMG ще имат най-висока цена на вторичния пазар в техните сегменти през 2015 година.
 
 
В сегмента на високата средна класа, четиригодишният CLS 350 CDI ще е запазил 54% от оригиналната си цена като нов автомобил.
 
След четири години SLS AMG ще е запазил 59% от цената си като нов, а SLK 350 ще струва на вторичния пазар 52% от първоначалната си цена.
 
Сред други модели, които ще запазят висока цената си на пазара за употребявани автомобили след 4 години, от изследването споменават купето на E-Class, което ще струва 54% от цената си като ново и кабриото също на Е-Клас, което ще струва 56.5% от цената си като ново.
 
Оценката за остатъчната стойност на автомобилите след 4 години е направена от фирмата за маркетингови проучвания от Саарбрюкен, Bähr & Fess Forecast. Оценени са автомобили закупени през април 2011 и е определена предполагаемата им цена през април 2015 година.
0 от 500
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    do ( преди 12 години )
    Прав е казанлъшкия пръдльо.Ауди 80 на баща му държи тевърда цена от 50 лв. с АГУ.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е верно цената на БМВ най-бързо се срива и на японските бегачки, на аЛди и на мерцедес се държат цените и на фау ве
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    последния анонимен - не ги купувай аЛдитата - никой не те кара насила...
  • #9
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цената на Алди се срива най-бързо,защото още,като ново е много надценено и цената му е нереално висока.Ами те Сеат и Шкода са със същите двигатели и трансмисии,а алдитата ще ми ги продават на двойна+ цена.Човек трябва да е балък,за да им се върже.
  • #8
    19 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Миналата година четох,че Порше били най-скъпи 2-ръка и най-бавно се обезценявали.Дори след време някой модели ще струват повече.Сега пък други изчислили,че са МБ.Тези изследвания повече на реклама ми бият.Много е трудно,да не кажа невъзможно да се предвиди конюктурата на пазара за такъв период.Особено сега,когато хибридите и ел.автомобилите настъпват,еко нормите стават по-строги,а цените на горивата скачат.
  • #7
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Най-бързо се срива цената на Audi.
  • #6
    17 rate up comment 1 rate down comment
    sv ( преди 12 години )
    Факторите които оказват влияние в/у остатъчната цена са много.Едва ли може да се каже с точност коя кола колко ще струва след 2 или 5г.Занимавал съм се с тези неща и всичко в крайна сметка е строго индивидуално от конкретния автомобил.Има огромна разлика м/у БМВ/просто пример/ на 1г и БМВ на 1г.Едната кола изглежда като нова а другата все едно е преживала два японски земетръса.и т.н. и т.н. .На 100% съм съгласен че дилърите трябва да подобрят политиката си относно изкупуването и поддържането!!!
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дрън, дрън затова една 5 годишна S класа, която като нова е била 200х не струва 50
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Тук говрим за процентно съотношение на цената спрямо загубата на стойност, не за чиста сума , която губиш. В момента една Датчия е най изгодната инвестиция на пазара от тази гледна точка. Даваш 15 000лв. и след 4 год. и търсиш 9 000лв. което е 6 ооолв. загуба или 60 % остатъчна стойност. Но представете си да купите едно Волво или Ягуар за 150 000лв. колко би струвало то след 4 г. ???
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дебелия ( преди 12 години )
    Обичам тези анализи в бъдеще време.Статистиката показва точно обратното, което е валидно за зап. европа & САЩ, премиум марките губят най-голяма стойност.