fallback

10 автомобила, които губят най-малко от стойността си

Покупката им гарантира минимални финансови загуби на собственика

В свят, в който цената на автомобила пада още на следващия ден след покупката, намирането на модел, който държи добре цената, е истински късмет. Дори за новите автомобили средната амортизация за три години достига 30-40%, но има изключения. Някои автомобили, поради своята репутация, надеждност и голямо търсене, губят много по-малко. И тяхната покупка ще нанесе по-малки финансови щети на собственика, когато той реши да препродаде колата си.

10 автомобила, които губят най-малко от стойността си (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Симеон ( преди 2 седмици )
    Toyota FJ cruiser е автомобилът, който губи най малко от стойността си в света. Не са много като цяло такива автомобили. Някои редки Поршета също и Г класи по-старите модели
  • #7
    Пламен ( преди 2 седмици )
    Субару Форестер SH 2008-2010г 2.0 бензин със автоматик и кожен салон + допълнителните екстри подгрев на преден прозорец, огледалата,заден прозорец струваше 28.200$ тогава. Днес след 15г запазен екземпляр с това оборудване струва средно по 6500$ за коли нов внос (на незнайни км) и около 8000$ за бройка с малък пробег и без ръжда. За 15г е поевтиняла със 20 000$ . Субарото ми за 15г освен обслужване и консумативи друго проблеми не ми е създало. Заслужаваше си всяка стотинка
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Оня ден гледам сеат леон на 2-3 години му търсят същите пари за които ти предлага версията FR нова.
  • #5
    Гост ( преди 2 седмици )
    Ще слушате Акио Тойода!
  • #4
    слон ( преди 2 седмици )
    Единствения актив като закупиш Тойота/Лексус е че е много здрава в рамките на 10 год.....иначе цената си пада :)
  • #3
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Това е изкривяване на пазара благодарение на рязкото поскъпване на колите по време на пандемията. Кола, закупена преди това, изглежда чеже загубила 20, но ако цените се изгладят според инфлацията, загубата е много по-голяма. Имаше един приятел с право да си закупи служебната Шкода след 4 г. Цената дори беше по-висока от платената цена нова.
  • #2
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нали никой не вярва на тези простотии? Губел 20% за 5 години? Никой няма да си купи 5-годишна кола за някакви си спестени 20%. Просто сметката не излиза. На повечето пазари ГТП не се прави първите 2 или 3 години на нова кола. Това са спестени средства. Гумите са нови. Спестени средства. Акумулатор, масло и консумативи. Спестени. Напоследък и застраховките на нови коли са на много по-изгорен процент - говорим за 3,5 нов срещу 5% стар. Просто няма сметка.
  • #1
    Антитрол=идиот ( преди 3 седмици )
    Тесла е постоянно поскъпващ актив. Статистически е доказано.
fallback
Последни