fallback

Какво представлява първият хибриден двигател на Volkswagen

Следващият Volkswagen T-Roc Hybrid ще получи 1.5 TSI evo2 със 136 и 170 к.с.

Volkswagen също вярва в технологията на пълните хибридни автомобили и демонстрира това за първи път с новия T-Roc, като обяви, че в едно неуточнено бъдеще ще има два нови „пълни“ хибридни двигателя, разработени от нулата.

Явно това не е двигател от китайски произход, както се предполагаше през последните месеци, а система, проектирана от нулата от Volkswagen, за да се намали допълнително потреблението и емисиите на автомобилите.

Както е известно, пълните хибридни двигатели са в състояние да предоставят по-голяма ефективност от леките хибриди и очевидно в сравнение тя повече от неелектрифицираните двигатели. Нека да разберем по-подробно как се прави първият и исторически пълен хибрид на Volkswagen.

Двигател 1.5 TSI evo2 плюс преден хибриден модул

Новият Volkswagen T-Roc се фокусира практически върху хибридните двигатели, започвайки с пускането в края на 2025 с лекия хибрид 1.5 eTSI, оборудван с деактивиране на цилиндрите, турбокомпресор с променлива геометрия, горивен цикъл на Милър и 48 V стартер-алтернатор (BSG).

Същият 1.5 TSI evo2 двигател, но без BSG, е монтиран и на T-Roc Hybrid, оптимизиран за този тип употреба и с мощност от 131 или 150 к.с. и въртящ момент от 250 Нм. Винаги поставян на предната ос, четирицилиндровият турбомотор след това се свързва директно към хибриден модул, който включва автоматичната трансмисия с електрически мотор и електрическия въздушен компресор за климатизация.

Режимът на EV е гарантиран от високоволтова литиево-йонна батерия, поставена под задните седалки и пред бензиновия резервоар, който вместо това е отзад. Има също така електрически спирачен сервоусилвател и 12V DC/DC високоволтов преобразувател.

Две версии - 136 к.с. и 170 к.с.

Резултатът от тази технология е изборът между две нива на мощност за следващия пълен хибриден T-Roc - 136 к.с. и 170 к.с. обща хибридна система, с 306 Нм максимален въртящ момент. Това са стойности недалеч от 140 к.с. и 197 к.с. на преки конкуренти като Toyota C-HR Hybrid с двигател 1.8 или 2.0.

Затова е интересно да се разберат другите технически данни, производителността и разхода на гориво на първия пълен хибрид на Volkswagen, за да можем да се преценят по-добре шансовете му за успех на пазара.

fallback
  • #13
    Bai hans ( преди 2 месеца )
    Тия тоалетни тойота освен някой аграр да седне да ги кара нормален човек не би. Пълни кашони с изостанали инфотеймънти и тотален скраб. Скъпи Лагерни колички за ***.
  • #12
    Ами ( преди 2 месеца )
    VW са класи над жълтите легени - факт!
  • #11
    до 6 ( преди 2 месеца )
    Хеййтъърче, научи се да четеш. Написал стм напред, а не отпред. Излишно си изхаби омразата. Японофилите защо сте все такива мразещи?
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Германските коли по принцип копират от японските, хибридите 30 години след японските
  • #9
    Японовъд ( преди 2 месеца )
    VW са го закъсали. Хибрид с деактивация на цилиндри и турбо не ми звучи никак като да е надеждна концепция. Честно казано последните идеи на Рено за хибрид повече ми допадат.
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тоя мотор 1.5 TSI е голям маслояд. Точно него ли решиха да слагат? Не, че другите им мотори стават за нещо, но точно този е май най-зле. Вместо да направят един здрав и надежден атмосферен двигател с нормален обем те си играят с подобни миксери, които трудно и изкарват гаранцията си. Само за сравнение Тойота имат 15 г. пълна гаранция на автомобилите си или 270 000 км., което настъпи първо. Така, че смятайте кой къде е!
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сетила се Мара да се побара е работата на тези некадърници от ФВ. След 20 г. закъснение се сетили, че пълните хибриди са най-ефективни. На времето се подиграваха на Тойота и правеха измислени тестове с нафтови печки да доказват, че дизела бил най-върховната технология. Та какво се получи накрая? Тойота за пореден път е права и за пореден път задава стандартите в автоиндустрията. В случая обаче пак ФВ ще гризнат дървото. Не се научиха, че за хибрид не ти трябва турбо. То обаче др.не знаят.
  • #6
    До #3 ( преди 2 месеца )
    Май не те слуша много главата и пишеш всякакви глупости. Даже не виждаш къде е батерията на вагена, че и тя е отзад. На тойота баланса на тежестта е доста добър и разпределен. Само еди не много умен човек може да напише за батерия отпред, където се намира двигателя на автомобила. Познай какво става, ако цялата ти тежест е на предната ос. И да те светна понеже си изключително неук на Тойота батериите не са в багажника. Така, че чети и тогава пиши.
  • #5
    JEEP ( преди 2 месеца )
    Марката на автомобила навремето имаше значение за мене, сега с тия хибриди токове мокове съсипаха всичко, поне спокойно мога да си купя Дачия без да ме е срам, всичко стана вече пълна подигравка
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    това с батерията отпред е недостатък отдавна оправен, нека се мъчат аз лично не бих си взел никога от тази марка, само защото ми пушат отпред
fallback
Последни