fallback

Subaru се сбогува с един от символите си

След 36 години на конвейера японците спират производството на Legacy

Subaru обяви края на производството на един от легендарните си автомобили - Legacy, който е на пазара вече 36 години. Този модел е се прочу със своята уникална гъвкавост и популярност сред шофьорите, които ценят надеждността и практичността. 

Subaru Legacy

Legacy беше един от символите на марката, предлагащ отлична комбинация от комфорт и проходимост. С течение на времето той се превърна не само в идеален семеен автомобил, но и в избор за тези, които ценят коли с отлична икономия на гориво и добро представяне извън пътя. Популярността му също така се дължи и на баланса между спортни характеристики и ежедневна практичност.

С края на производството на Legacy, японският производител затваря една от най-успешните глави в своята история. От компанията отбелязват, че сбогуването с Legacy не е просто краят на производството на един модел, а напускането на икона на една епоха, оставила своя отпечатък върху автомобилната култура.

В същото време други популярни модели на марката - като Subaru Outback, например, остават на пазара. Японският производител готви и сериозно обновяване и подмяна на гамата си, като първите нови попълнения в нея ще бъдат показани до края на годината.

fallback
  • #9
    Лесни ( преди 3 месеца )
    Субару много гние лоши мотори и скоростни кутии скъпа подръжка марка която трябва да избягвате ако искате да си спестите нервите и парите
  • #8
    РУК ( преди 3 месеца )
    До 7 - Левор дори в името си бе обявен за наследник на Легаси.(legacy, revolution and touring).Той се предлага на пазари на които се търсят такива автомобили. Легаси,остана основно за Щатите.А там очевидно не се търсят,щом дори не предлагат Леворг или WRX Sportvagon.Легаси просто стана по-тромава версия на WRX, който се продава добре там.Дори Impreza се продава по-добре.Когато пуснаха Легаси,WRX беше просто версия на Impreza.След това стана нов модел,малко по-малък и много по-добър от Легаси
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не съм съгласен с първите двама. Субару няма заместник на Легаси. КОйто търси лек автомобил няма да вземе СУВ. Искам лек, нисък автомобил,за какво ми е табуретка, дето има челно съпротивлени като камион и стърча над пътя като клоун. Харесвам ниски автомобили. СУВовете са за гората, не за града или магистрала.
  • #6
    РУК ( преди 3 месеца )
    до 5 - имаше комби, в последните генарации го няма. Legacy се продава основно в САЩ, там е само седан. Комбито на Субару остава само Леворг или WRX Вагон както се продава на някои пазари. Но в САЩ и Европа и тези комбита ги няма.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    1-ви, има и комби не е само седан.
  • #4
    Плевели ( преди 3 месеца )
    Има ЛЕВОРГ сегаСъщото е
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Истината е че една кола не трябва да струва повече от 40000 лева. Точка. Отдавна минаха годините когато човек се раждаше и умираше с един и същи автомобил. Максималният живот на една кола не трябва да надхвърля 6-7 години защото след това става опасен и непредвидим, какъвто ще да е - субару, трабант ролс ройс.
  • #2
    Мнение ( преди 3 месеца )
    Напълно съм съгласен с първия коментар. Винаги съм харесвал Субару, но този модел е излишен.
  • #1
    РУК ( преди 3 месеца )
    Legacy е средноразмерен семеен седан, продаван на пазар доминиран от големи SUV. Не е забавен като WRX, не е практичен и проходим като Outback или Ascent. От една страна е автомобил за семейни хора, от друга само в гамата на Субару има 3 по-добри избора за такива хора на горе долу същата цена. Мисля, че даже живя твърде дълго ....
fallback
Последни